NÁKUPNÝ PROCES
Obchodníci potrebujú vedieť, kto skutočne rozhoduje o kúpe, aké typy nákupného rozhodovania existujú a aké kroky nákupný proces zahŕňa. Nákupné...
Obchodníci potrebujú vedieť, kto skutočne rozhoduje o kúpe, aké typy nákupného rozhodovania existujú a aké kroky nákupný proces zahŕňa. Nákupné...
Pred prípravou vlastných marketingových plánov musia firmy analyzovať spotrebiteľské trhy a správanie sa spotrebiteľov. Spotrebiteľským trhom sa rozumie súhrn všetkých...
Spotrebné trhy Nie je jednoduché porozumieť spotrebnému správaniu zákazníkov. Stáva sa, že zákazníci na spotrebných trhoch sa chovajú odlišne od...
Kultúrne faktory Majú najširší a najhlbší vplyv na SS. Patri sem kultúra, subkultúra a spoločenská vrstva. KULTÚRA Zásadným spôsobom ovplyvňuje...