Hodnota a hodnota vnímaná zákazníkom
Pojem hodnoty nie je absolútny ani objektívny. Je vždy subjektívny. Každý človek má podľa svojich potrieb vždy vlastný, individuálny pojem...
Pojem hodnoty nie je absolútny ani objektívny. Je vždy subjektívny. Každý človek má podľa svojich potrieb vždy vlastný, individuálny pojem...
Perspektívnym zákazníkom je osoba alebo podnik, ktorý mu možnosť kúpiť náš produkt alebo službu. Vyhľadávanie potenciálnych zákazníkov zákazníkov možno charakterizovať...
Spotrebiteľské správanie predstavuje proces rozhodovania a fyzické aktivity, ktorými sa jednotlivci zaoberajú pri hodnotení, získavaní, používaní a vlastnení tovarov a...
Enviromentálne vplyvy na spotrebiteľské správanie, ku ktorým patrí najmä vplyv kultúry, subkultúry, sociálnej triedy a sociálnej skupiny, rodiny, rôznych osobností,...
Vzťah medzi zákazníkom a predávajúcim je prostriedkom na dosiahnutie pozitívneho vzťahu zákazníka k tovaru, a to s cieľom, ktorým je...
OSOBNOSŤ OSOBNOSŤ sa chápe jako: súhrn interindividuálne odlišných dispozícií na psychické reakcie, ako individuálna štruktúra a dynamika správania, otvorený systém...
Vo novom (deviatom) vydaní knihy Marketing Mangement z roku 1997 venuje Philip Kotler oprávnene zvýšenú pozornosť zmenám, ktoré do marketingu...
Osobný predaj je dôležitou súčasťou obchodných stratégií a pozná dva hlavné prístupy: prístup orientovaný na predaj a prístup orientovaný na...
Klasifikácia predajcov 1. doručovateľ 2. príjemca objednávok 3. misionár 4. technik 5. tvorca dopytu 6. riešiteľ problémov Osobný predaj, úlohy:...
Obchodná propagácia Obchodná propagácia (obchodná podpora, darčeky, extra balenie, atď.) je využívaná, aby zaistila viac miesta a lepšie umiestnenie v...
Komunikácia – proces prenosu verbálnej a neverbálnej informácie medzi dvomi alebo viacerými ľuďmi. Efektívna komunikácia – proces verbálnych a neverbálnych...
Cielený, priamy (relačný) marketing, vychádzajúci z čo najpresnejšej segmentácie trhu, zameranie na presný segment a jasne deklarovanú optimálnu pozíciu, predstavuje...
Úspešné zvládnutie reklamácií má význam pri vytváraní dobrého mena firmy a udržania dlhodobého partnerstva. Ide o jeden z veľmi dôležitých...
„Mary had a little lamb, whose fleece was white as snow, and everywhere that Mary went, the lamb was sure...
Spôsoby a postupy jednania - správna príprava a plánovanie - znalosť prejednávanej veci - schopnosť uvažovať rýchlo a jasne i...
Predmet obchodnej propagácie - Spotrebiteľská propagácia - Obchodná propagácia - Propagácia predávajúcich a predajných síl Rýchly rast obchodnej propagácie 1)...
Teória predaja sa snaží objasniť otázku, aké zákonitosti určujú výsledky predaja konkrétneho podniku, modeluje ich a učí, ako ich ovládať,...
Psychologické činitele, ktoré sa podieľajú na procese predaja a pomáhajú úspešne ho zavŕšiť, možno zjednodušene rozčleniť na: - osobnostné faktory...
Štátnice - Ekonomika podniku - 05 - 06 - PREDAJ AKO DÔLEŽITÁ SÚČASŤ PODNIKOVEJ ČINNOSTI, ANALÝZA TRŽIEB, DAŇ Z PRIDANEJ...
Obchodná propagácia zahrňuje súbor rôznych motivačných nástrojov prevažne krátkodobého charakteru, vytváraných pre stimulovanie rýchlejších alebo väčších nákupov určitých výrobkov alebo...
Predávajúci a manažéri predaja potrebujú vo svojej práci celý súbor interpersonálnych spôsobilostí, aby mohli dosiahnuť úspech v súčasnom konkurenčnom trhovom...
Pod persuazívnou komunikáciou rozumieme informáciu vedome zameranú na presvedčenie niekoho alebo snahu podporiť zmenu jeho postojov. Snaha zmeniť názory a...
Pre proces predaja je dôležité charakterizovať typy zákazníkov podľa ich podstatných osobnostných čŕt, ktorými sa odlišujú od vzťahu k práci...