Oceľ – vlastnosti, druhy, výroba
Na svete sa vyrába 720 mil. ton ocele. Hlavní producenti sú USA a Japonsko. Na Slovensku sa vyrába 6,3 mil....
Na svete sa vyrába 720 mil. ton ocele. Hlavní producenti sú USA a Japonsko. Na Slovensku sa vyrába 6,3 mil....
Medzi najčastejšie kritériá, ktoré používame pri klasifikácii podnikov, patria: charakter konečného výsledku podnikovej činnosti hospodárske odvetvie technicko-organizačná charakteristika podniku veľkosť...
Hlavnou časťou dopytu na trhu práce sú firmy. Základný činiteľ, ktorý vo veľkej miery ovplyvňuje tento dopyt je úroveň mzdovej...
Aktuálny kurz mien japonský jen a euro (JPY/EUR). Historický a denný vývoj devízových kurzov cudzích mien - grafy a online...
Marketingová komunikácia (promotion - propagácia) je systém oslovovania zákazníkov, prostredníctvom ktorého ich oboznamujeme s produktmi/službami, poukazujeme na ich úžitkové vlastnosti...
Sekundárne potreby Sekundárne potreby - tri príklady - drogová závislosť, potreba čítať, potreba pomáhať druhým, potreba pozerať TV Semantická pamäť...
On-line kurz a grafy komodity Bavlna č. 2 (Suroviny). Aktuálna cena za Bavlna č. 2 - kurz 1-2-5 dní, 1-3...
Štátnice - Manažment - 03 - 07 - Funkcia kontroly, základné pojmy. Vonkajšia a vnútorná kontrola, kontrola, controlling, benchmarking, zásady...
Vypracované maturitné otázky Pozrite si maturitné otázky pre študentov obchodných akadémií a iných odborných škôl v roku 2019. Vypracované otázky...
Strategické plánovanie je proces, ktorý zahŕňa tieto kroky: 1. poslanie organizácie – je nutné odpovedať na otázky: - čo je...
Komponenty mixu výrobok/služba 1. správanie sa zamestnancov 2. vybavenie 3. exteriér budovy 4. nábytok a invenát 5. vývesný štít 6....
On-line kurz a grafy komodity Sója (Obilniny a oleje). Aktuálna cena za Sója - kurz 1-2-5 dní, 1-3 mesiace, 1-5-10...
Základné atribúty MIS 1. programová funkčnosť 2. modulárnosť 3. integrovateľnosť 4. modifikovateľnosť – parametrizovateľnosť 5. používateľský komfort 6. ochrana údajov...
Obdobie - Charakteristika marketingu - Marketingové priority, resp. kategórie 1960-1970 - Marketing orientovaný na zákazníkov - Životný cyklus výrobku, marketingový...
Výnosnosť a rizikovosť variantov riešenia Úlohou manažéra je vybrať čo najlepší variant. Základnými kritériami sú: - výnosnosť - vyjadrenie peňažných...
Voľba správnej marketingovej stratégie závisí od fázy životného cyklu, v ktorom sa produkt, odvetvie, alebo podnik nachádza. Pre jednotlivé fázy...
Je to personálna (osobná) spoločnosť založená min. 2 osobami (FO aj PO), ktoré podnikajú pod spoločným obchodným menom a ručia...
Implementácia marketingového plánu je proces, pri ktorom sa marketingové stratégie a plány uvádzajú do praxe s cieľom dosiahnuť splnenie marketingových...
Biblia Prvotným ekonomickým zdrojom je Biblia, ktorá popisuje ponaučenia o pôde, práci a kapitáli. Rozpracovaným princípom solidarity a subsidiarity (výpomoc...
Hospodársky výsledok podniku je formou vytvoreného a realizovaného nadproduktu, ktorý je podstatou zisku, ako špecifickej ekonomickej kategórie. Určuje sa ako...
Podnikateľský plán – písomná forma, štúdia rozhodovacieho procesu podnikateľských subjektov. Zobrazuje celkové podnikateľské aktivity za časové obdobie, na ktoré sa...
Dôchodková (príjmová) metóda výpočtu HDP Dôchodková metóda výpočtu hrubého domáceho produktu HDP meria výkonnosť ekonomiky pomocou príjmov (dôchodkov) jednotlivých subjektov....
Popíšte strategický rozhodovací proces v podniku pri použití metódy STRADIN Ide o metódu skupinového rozhodovania založenú na dynamickej spolupráci spoluaktérov....
1. obdobie: do roku 1950 - obdobie spánku (neužitočnosti) L. 2. obdobie: 1950 - 1970 Vývoj logistiky v USA -...