Analýza pracovného miesta
Analýza pracovného miesta - je systematické skúmanie obsahu prac. miesta a podmienok prac. miesta - účel analýzy prac. miesta môže...
Analýza pracovného miesta - je systematické skúmanie obsahu prac. miesta a podmienok prac. miesta - účel analýzy prac. miesta môže...
Výroba Výroba je podnikový proces, kde dochádza k premene vstupov na výstupy. Vstupnmi chápeme výrobné faktory a výstupom z výroby...
Logistický reťazec je množina prvkov usporiadaná tak, aby vytvárala tok materiálu a informácií (financií) potrebný pre dosiahnutie určitého cieľa. Tento...
Systém plánovania možno charakterizovať z niekoľkých aspektov: 1. úroveň plánovania- rozlišujeme: a) plán rozvoja podniku ako celku (korporatívne plánovanie) b)...
Moderná koncepcia marketingu pre medzinárodné trhy sa nasadzuje pri potrebách, želaniach, resp. problémoch zákazníkov doma a v zahraničí. Tieto potreby...
Zahraničné trhy Jedným z dôvodom vstupu firiem na zahraničný trh je možnosť zvýšenia zisku, pretože spotreba a veľkosť domáceho trhu...
Dynamika marketingových ciest Rozoznávame: vertikálne marketingové systémy horizontálne marketingové systémy viacdimenzionálne marketingové systémy Vertikálne marketingové systémy Vertikálne marketingové systémy -...
Prípravná fáza - máme tovar, ktorý chceme predať. • Prieskum a výskum trhu teritoriálny komoditný Pri teritoriálnom prieskume sa zbierajú...
Definícia a mechanizmus swapu Swap je finančný nástroj, ktorý zaväzuje dve strany k výmene určitého podliehajúceho aktíva alebo platobných tokov...
Podnik pri realizácii svojich podnikových cieľov uskutočňuje množstvo činností. Tieto činnosti podnik uskutočňuje vo vzájomnej interakcii a cieľom ich vzájomných...
Verejnosť marketingu služieb Verejnosť marketingu služieb a cestovného ruchu tvorí vnútorná a vonkajšia verejnosť. Vnútroná verejnosť zamestnanci odbory akcionári Vonkajšia...
MANAŽMENT HLAVNEJ VÝROBY pozostáva z nasledujúcich činností: 1. Synergická analýza výroby – vzájomnou súčinnosťou výrobných faktorov sa zvyšuje synergická účinnosť...
Analýza marketingu podniku má 3 etapy: 1. získanie informácií - o podniku, o okolí, získavanie informácií v praxi (slovne, písomne,...
Nová filozofia marketingu vychádza z individuálnych potrieb zákazníkov. Zákazníci očakávajú vyššiu kvalitu výrobkov s individuálnymi úpravami podľa špecifických prianí. Menej...
Strategické plánovanie je proces, ktorý zahŕňa výskum podmienok trhu, potrieb a želaní zákazníka, identifikáciu silných a slabých stránok, špecifikáciu sociálnych, politických...
Pri odbornom prístupe k zmene organizácie požiadajú odborníkov, aby problém analyzovali a urobili posudok a aby odporučili, prípadne aj zaviedli...
Štátnice - Manažment - 07 - 21 - Charakterizujte podstatu konkurenčnej analýzy a základné metódy analýzy jednosektorových aktivít. Popíšte podstatu...
POZNÁME 4 METÓDY HODNOTENIA INVESTIČNÝCH PROJEKTOV: 1. priemerná výnosnosť investície – vychádza z priemerného ročného zisku po zdanení, ktorý najlepšie...
Podnikové logistické funkcie sa riešia na 4 úrovniach: 1.) strategická 2.) dispozičná 3.) administratívna 4.) operatívna 1.) strategická úroveň podnikových...
Pôvodný význam pojmu stratégia sa odvíja od gréckych slov "stratos" (armáda) a "agos" (vediem), čo spoločne vyjadruje prípravu pred začatím...
Vznik logistiky: - logistika vznikla a vyvíjala sa vo vojenstve, lebo základný princíp ekonomiky do 19. stor. bola uzavretosť a...
Štátnice - Financie - 04 - 03 - Finančný trh a finančný systém Download súboru Stiahnite si súbor Štátnice -...
Pracovné agentúry a personálne agentúry v Slovenskej republike, ktoré ponúkajú sprostredkovanie práce pre uchádzačov o zamestnanie v ekonomike a súvisiacich...
personálna agentúra: PROFI-MEN, v.o.s. - personální agentura sídlo: Hradec Králové, Komenského počet pobočiek: 1 pobočka Kontakt adresa: Komenského 240/41, 500...