Etický kódex vo výskume trhu
Prínosy marketingového výskumu závisia nielen od spolupráce realizátora a používateľa ale vo väčšine prípadov aj od dobrovoľnej spolupráce verejnosti. Za...
Prínosy marketingového výskumu závisia nielen od spolupráce realizátora a používateľa ale vo väčšine prípadov aj od dobrovoľnej spolupráce verejnosti. Za...
Medzi medzinárodné inštitúcie vo výskume trhu patria: International Chamber of Commerce - ICC – Medzinárodná obchodná komora European Society for...
Formulár - Výskum trhu - Projekt výskumu trhu Stiahnite si súbor Formulár - Výskum trhu - Projekt výskumu trhu (PDF)....
SPOKOJNOSŤ – zákazníkom vnímaná úroveň, do akej sa splnili jeho požiadavky. Spokojný zákazník prichádza a nakupuje znovu, čiže spokojnosť zákazníka...
Prieskum trhu je rozsiahle získanie informácií tvorí základ pre marketingové rozhodovanie a pre stanovenie marketingovej stratégie. Pojmy z oblasti výskum...
Formulár - Výskum trhu - Dotazník Stiahnite si súbor Formulár - Výskum trhu - Dotazník (PDF). Ukážka dokumentu Pozrite si...
Výskum a vedecké metódy Výskum je hľadanie odpovedí na otázku, na výskumný problém vedeckými metódami. Vedeckými metódami sa získavajú informácie,...
Formulár - Výskum trhu - Ratingové škály Stiahnite si súbor Formulár - Výskum trhu - Ratingové škály (PDF). Ukážka dokumentu...
Formulár - Výskum trhu - Sémantický diferenciál Stiahnite si súbor Formulár - Výskum trhu - Sémantický diferenciál (PDF). Ukážka dokumentu...
V posledných desaťročiach vplyvom zmeny informačných technológií výrazne vzrástla kvantita, kvalita a dostupnosť informácií. Elektronické meranie sledovania televízneho vysielania, snímanie...
Formulár - Výskum trhu - Repertoárová mriežka Stiahnite si súbor Formulár - Výskum trhu - Repertoárová mriežka (PDF). Ukážka dokumentu...
Formulár - Výskum trhu - Anketa Stiahnite si súbor Formulár - Výskum trhu - Anketa (PDF). Ukážka dokumentu Pozrite si...
Projekt výskumnej štúdie je základný dokument, v ktorom je usporiadané všetko podstatné, čo sa vzťahuje na výskumnú úlohu. Štruktúra zodpovedá...