Hodnotenie účinnosti reklamy a inzercie
Väčšina firiem sa snaží zmerať komunikačný účinok reklamy, tzn, že sa snaží zistiť ich potencionálny účinok na informovanosť, znalosti alebo...
Väčšina firiem sa snaží zmerať komunikačný účinok reklamy, tzn, že sa snaží zistiť ich potencionálny účinok na informovanosť, znalosti alebo...
Aktívna činnosť na internete môže výrazne znížiť náklady a to priamo úmerne intenzite tejto činnosti. Čím viac internet využívate, tým...
Toto prianie, rovnako ako „zviditeľniť sa“ nejako zaváňa rokom 1995... To ste ešte mohli ohromovať svojich zákazníkov či obchodných partnerov...
Rozhodovanie o médiu znamená vybrať si propagačné médium, ktoré bude prenášať propagačnú správu. ROZHODOVANIE O DOSAHU, FREKVENCII A ÚČINNOSTI Výber...
Internet nepozná hranice, internet je iba jeden a aj pojem „slovenská vetva“, ktorý tiež používame, je vlastne umelý. Internet môže...
Nasledujúce tabuľky porovnávajú parametre bežných masmédií - media typov s internetom. Veľké možnosti internetu sú zastúpené dvoma typmi služieb –...
Význam dokonale prepracovaného systému služieb zákazníkom vo vyspelých trhových ekonomikách stále rastie. V súčasnosti často platí, že kvalita služieb zákazníkom...
Hodnotenie účinnosti reklamy a inzercie v jednotlivých mediatypoch predstavuje tento proces: 1) výskum účinnosti komunikácie - metóda priameho hodnotenia -...
5 M - poslanie (mission) - peniaze (money) - správa (message) - média (media) - hodnotenie (measurement) Ciele reklamy -...
Prvým krokom pri tvorbe propagačného programu je stanovenie cieľov IaR. Tieto ciele musia vyplývať z predchádzajúcich rozhodnutiach o cieľovom trhu,...
Inzerciu a reklamu (IaR) definujeme ako akúkoľvek platenú formu neosobnej prezentácie a podpory myšlienok, tovarov a služieb konkrétnym investorom. Organizácie...
Public relations (PR) sa zaoberajú spravovaním vzťahov medzi organizáciou a jej cieľovými skupinami, vrátane zákazníkov, partnerov, investorov, médií a verejnosti....
Výskum reklamy Výskum reklamy patrí medzi významné oblasti aplikácie mrkt. výskumu – dôvod – výdavky na reklamu sú obrovské čiastky,...
Kto chvíľu stál, už stojí opodiaľ... Keď písal Jan Neruda tieto verše, nemyslel asi na internet. Ale presne vystihol, čoho...
Internet – to je komunikácia. Elektronická pošta je dnes bežným komunikačným prostriedkom vo vnútri aj mimo firmy. Ako dnes začína...
Je zrejme, že tvorivý faktor je v reklamnej kampani dôležitejší ako množstvo peňazí. Pri vytváraní kreatívnej stratégie realizuje reklama 4...
Úlohou propagácie je posunúť krivku dopytu po výrobku hore, pričom firma chce investovať takú sumu, ktorá je potrebná pre dosiahnutie...
Najčastejšie sa prúžková reklama objavuje v záhlaví www stránky. Dôvody sú prozaické: v ľavej hornej časti obrazovky je reklama najviac...
Dôvodov prečo zvoliť internet ako komunikačný prostriedok: ? Rozšírenie internetu v Slovenskej republike je v porovnaní s podobnými štátmi na...
Proces rozhodovania o médiu zahŕňa týchto 6 krokov: 1) výber média 2) hlavné druhy médií - charakteristiky 3) výber nosičov...
Podobne ako všetky ostatné médiá, aj internet nakonies zasiahla vlna reklamy. Dokonca až tak, že merketingoví odborníci predpokladyjú v nasledujúcich...
Reklama je každá platená forma nepersonálnej (neosobnej) prezentácie a podpory myšlienok, výrobkov alebo služieb, ktorú vykonáva identifikovateľný zadávateľ. Má mnoho...