PR na Slovensku
Úloha public relations (PR) v manažmente a jeho rastúca významnosť Úloha public relations (PR) ako strategickej funkcie manažmentu v posledných...
Úloha public relations (PR) v manažmente a jeho rastúca významnosť Úloha public relations (PR) ako strategickej funkcie manažmentu v posledných...
Firemná komunikácia (z angl. Corporate Communications) je práve tým nástrojom, ktorým firma kontroluje svoje vzťahy smerom k dôležitým cieľovým skupinám,...
Lobovanie (lobing) sú aktivity zamerané na ovplyvnenie politických rozhodnutí či rozhodnutí rôznych orgánov štátnej správy. Dotýka sa rôznych oblastí -...
PR (public relations) alebo práca s verejnosťou (styk s verejnosťou, vzťahy s verejnosťou, vzťahy k verejnosti) je nepriame propagačné pôsobenie...
"S verejnou mienkou, ktorá je proti vám, nemožno uspieť. S verejnou mienkou na vašej strane nemožno prehrať." Slová prvého amerického...
Vzťahy medzi spotrebiteľmi a realizátormi public relations v organizácii sú prirodzené práve preto, že spotrebiteľ je súčasťou verejnosti, ktorej sa...
Verejnosť je akákoľvek skupina, ktorá má záujem o firmu alebo ovplyvňuje schopnosti firmy dosiahnuť stanovený cieľ. PR predstavujú radu programov,...
Komunity v organizáciách môžu byť ovplyvňované rôznymi faktormi, ako sú náborové metódy, vzťahy medzi zamestnancami, dizajn, stvárnenie budov a okolia,...
PR majú na Slovensku za sebou približne osemročnú históriu a za tento krátky čas sa nástroje PR stali súčasťou komunikácie...
PR proces môžeme definovať, ako postupnosť krokov, ktoré je potrebné dodržiavať. Vychádzame z nich pri vykonávaní jednotlivých PR aktivít. Prieskum...
Public relations, známe aj pod skratkou PR, sú strategickou formou komunikácie, ktorá má za cieľ udržiavať, budovať a zlepšovať vzťahy...
Finančné vzťahy (z angl. financial PR) vytvárajú a udržiavajú dôveru ivnestorov. Budujú pozitívne vzťahy s finančnou komunitou prostredníctvom poskytovania firemných...
Nie je to tak dávno, čo podniky boli riadené centrálne. Plánovalo sa zhora na päť ročné obdobia. Všetko čo sa...
Kvalitný pracovník je fundamentom firmy. Obrovskú úlohu zohrávajú i také momenty, ako pochopenie "filozofie" firmy a činností, ktoré vykonáva, vzťahy...
Krízová komunikácia sa môže vyskytnúť v každej firme, všetky spoločnosti majú problémy. V okamihu, keď sa z nich stanú problémy...
Zákazníci - firmy a organizácie by mali vystupovať tak, aby vytvorili u svojich partnerov a zákazníkov pozitívne vzťahy k firme...