Produktový mix služby
Marketing služieb je potrebné rozdeliť na vonkajší, vnútorní a interaktívny. Vonkajší (externý) marketing Vonkajší (externý) marketing predstavuje normálnu činnosť firmy...
Marketing služieb je potrebné rozdeliť na vonkajší, vnútorní a interaktívny. Vonkajší (externý) marketing Vonkajší (externý) marketing predstavuje normálnu činnosť firmy...
Marketingový pracovník pri poskytovaní (ponúkaní) služieb musí mať na pamäti potreby zákazníkov, postaviť sa do úlohy zákazníka. Je tu v...
Služba Služba je akákoľvek činnosť alebo schopnosť, ktorú môže jedna strana ponúknuť druhej strane. Svojou podstatou je služba nehmotná a...
Etapy strategického riadenia marketingu služieb 1. Poznanie trhu, okolia a kľúčových vzťahov - analýza zákazníkov - analýza konkurencie - kľúčové...
PR proces môžeme definovať, ako postupnosť krokov, ktoré je potrebné dodržiavať. Vychádzame z nich pri vykonávaní jednotlivých PR aktivít. Prieskum...
Faktory ovplyvňujúce zostavovanie komunikačného mixu 1) druh trhu - budovanie povedomia - budovanie pochopenia - účinné pripomínanie - navádzanie určitým...
Výrobkový mix = je súbor všetkých výrobkov a položiek, ktoré konkrétny predaja ponúka k predaju svojim zákazníkom = SORTIMENT VÝROBKOV....
Základom interaktívneho virálního marketingu (viral marketing) je doteraz nepreskúmaná myšlienka s veľkým tvorivým potenciálom. Záleží však aj na stvárnení a...
Public relations, známe aj pod skratkou PR, sú strategickou formou komunikácie, ktorá má za cieľ udržiavať, budovať a zlepšovať vzťahy...
Finančné vzťahy (z angl. financial PR) vytvárajú a udržiavajú dôveru ivnestorov. Budujú pozitívne vzťahy s finančnou komunitou prostredníctvom poskytovania firemných...
Marketing nesie hlavnú zodpovednosť za rozširovanie podnikateľských aktivít podniku. Hlavnou úlohou je riadenie dopytu, t.j. ovplyvňovanie úrovne, načasovania a skladby...
8P price place product promotion people packaging programing partnership Stratégie pre životné cykly 1. štátdium zavedenia - stratégia rýchleho zberu...
V minulosti firmy uskutočňovali svoje nákupy prostredníctvom profesionálnych nákupcov, ktorí si prezerali katalógy, telefonovali svojim dodávateľom a snažili sa s...
Marketingové cesty sú súborom vzájomných závislých organizácií, ktoré sa podieľajú na procese, ktorý sprístupňuje používanie výrobku alebo služby spotrebiteľom. Prečo...
Návštevnosť webových stránok môžeme zvyšovať mnohými spôsobmi. Zvyšovanie návštevnosti webu znamená zvyšovať tieto zdroje návštevnosti: priama návštevnosť prirodzená návštevnosť z...
Čím viac iných stránok odkazuje na tie vaše, tým lepšie. Vyhľadávače ako Google považujú počet odkazov za jeden z rozhodujúcich...
SAMO - Slovenská agrárna marketingová organizácia je nezisková organizácia vytvorená zákonom. Jej hlavným cieľom je opätvné získanie trhového podielu slovenských...
Úlohy podpory predaja a internej reklamy 1. prinútiť zákazníkov aby vyskúšali nové služby 2. zvýšiť mimosezónny predaj 3. zvýšiť predaj...
Základné kroky analýzy marketingového prostredia. Trend: charakteristický smer alebo postupnosť vývoja udalostí, ktorý sa vyznačuje dlhodobou tendenciou; 10 megatrendov 90....
Marketing má zásadný význam pri spracovaní medzinárodne orientovanej podnikateľskej filozofie podniku. Keď medzinárodný marketing preberie úlohu sprostredkovateľa medzi zákazníkom v...
ZÍSKANIE ÚČASTI Môžeme buď realizovať čisté kapitálové investície alebo kúpiť ľahký prístup k príslušnému národnému trhu. Pred získaním zahraničnej účasti...
Charakteristiku vplyvov pôsobiacich v novej ekonomike, ktoré nútia podniky začať sa správať novým spôsobom s dôrazom na vybudovanie organizácie orientovanej...
Priamy marketing je interaktívny marketingový systém, ktorý využíva jedno alebo viaceré reklamné médiá na vytvorenie merateľnej odozvy resp. istej transakcie...
Úlohou propagácie je posunúť krivku dopytu po výrobku hore, pričom firma chce investovať takú sumu, ktorá je potrebná pre dosiahnutie...