Optimalizácia pre vyhľadávače – SEO
Optimalizácia pre vyhľadávače (Search Engine Optimization) nie je až tak reklamou, hoci patrí do internetového marketingu. Cieľom optimalizácie pre vyhľadávače...
Optimalizácia pre vyhľadávače (Search Engine Optimization) nie je až tak reklamou, hoci patrí do internetového marketingu. Cieľom optimalizácie pre vyhľadávače...
Online reklama je dnes prítomná prakticky v každom odvetví biznisu a jej dôležitosť sa ukázala najmä v posledných dvoch rokoch...
Hlavné distribučné cesty priameho marketingu (7) - Tvárou v tvár - Zásielkový predaj - Katalógový marketing - Telemarketing - Televízia...
Internet – to je komunikácia. Elektronická pošta je dnes bežným komunikačným prostriedkom vo vnútri aj mimo firmy. Ako dnes začína...
Pri budovaní vlastného webu je dôležité zamerať sa na tieto oblasti: Informačná hodnota stránok Zaujímavé témy, šírka záberu Aktuálnosť obsahu...
1. Pamätajte, že synergia s inými médiami (najmä internet a TV) pomôže znásobiť vplyv a vnímanie kampane. Internet možno chápať...
Suppose you still have not added video marketing to your business's future marketing and communications plans. In that case, it...
Podniky čerpajú nápady z mnohých zdrojov. Existujú dva modely, ktoré môžu podniky využiť na získavanie početnejších a lepších nápadov na...
V posledných desaťročiach vplyvom zmeny informačných technológií výrazne vzrástla kvantita, kvalita a dostupnosť informácií. Elektronické meranie sledovania televízneho vysielania, snímanie...
Kongresové služby príprava realizácia vyhodnotenie Príprava kongresového podujatia 1. odborný program a časový plán podujatia 2. miesto podujatia a rokovacie...
Ako miera strategického rozhodovania o konkrétnom vytvorení výrobkov a sortimentov pre cieľové trhy s ich vybranými trhovými segmentmi slúžia ciele...
Komunity v organizáciách môžu byť ovplyvňované rôznymi faktormi, ako sú náborové metódy, vzťahy medzi zamestnancami, dizajn, stvárnenie budov a okolia,...
Charakter a obsah marketingového plánovania Plánovanie je projektovanie budúcnosti organizácie. Plány pomáhajú stanovovať ciele a spracovať stratégie na ich dosiahnutie....
Grafická reklama patrí medzi platenú inzerciu. Jej cieľom je zvyšovať návštevnosť webu pomocou spätných odkazov - okrem prekliknutia buduje aj...
Rozhodovanie o propagačnom mixe 1) Reklama Vlastnosti: - verejná prezentácia - prenikavosť - znásobená pôsobivosť - neosobný charakter 2) Podpora...
Semestrálna práca - Marketing služieb a cestovného ruchu Stiahnite si súbor Semestrálna práca - Marketing služieb a cestovného ruchu (PDF)....
Je zrejme, že tvorivý faktor je v reklamnej kampani dôležitejší ako množstvo peňazí. Pri vytváraní kreatívnej stratégie realizuje reklama 4...
Nie je žiadnym tajomstvom, že sociálne médiá dobývajú svet útokom. Internet a sociálne média dnes zohrávajú primárnu úlohu v každom...
Uprostred aktuálnej celosvetovej krízy epických rozmerov čelia podniky nespočetnému množstvu rôznych výziev a prekážok. Od hľadania kvalifikovaného personálu po pokrytie...
WordPress patrí k nejobľúbenejším stavebnicovým systémom pre tvorbu internetových stránok. Sú na ňom postavené aj veľké a známe spravodajské weby alebo stránky...
PR majú na Slovensku za sebou približne osemročnú históriu a za tento krátky čas sa nástroje PR stali súčasťou komunikácie...
Firemná kultúra podniku V marketingovom ponímaní môžeme podnikovú kultúru zaradiť k oblastiam podnikovej identity - Corporate Identity. Pri budovaní spomenutej...
Imidž (I) je komplexný obraz tvorený množstvom faktorov – tie reprezentujú komplexný súhrn predstáv, domov a pocitov, ktoré osoba alebo...
Rozhodovanie o implantačnej stratégii (vytvorenie čohosi nového v inom prostredí, vštiepenie nového prvku do pôvodného trhu) určuje formu angažovanosti na...