Podmienky fungovania direct marketingu
Podmienky fungovania priameho marketingu: 1. Informácie o jedincovi - vhodne zatriediť a vytvoriť schému podľa kúpneho potenciálu cieľovej skupiny a)...
Podmienky fungovania priameho marketingu: 1. Informácie o jedincovi - vhodne zatriediť a vytvoriť schému podľa kúpneho potenciálu cieľovej skupiny a)...
Každý marketingový a webmarketingový pracovník musí pri plánovaní akejkoľvek internetovej aktivity vychádzať z analýz návštevnosti webu. Prinášame prehľad on-line nástrojov...
Čo ovplyvňuje spotrebiteľské správanie? 1. osobné faktory • potreby • vnímanie • porovnávanie • osobnosť zákazníka • životný štýl •...
Výskum reklamy Výskum reklamy patrí medzi významné oblasti aplikácie mrkt. výskumu – dôvod – výdavky na reklamu sú obrovské čiastky,...
Kto chvíľu stál, už stojí opodiaľ... Keď písal Jan Neruda tieto verše, nemyslel asi na internet. Ale presne vystihol, čoho...
Marketing je vo všeobecnosti chápaný ako podnikateľská metóda, ktorá umožňuje podniku hľadať odbytový trh pre svoje produkty, vytvárať trh a...
"S verejnou mienkou, ktorá je proti vám, nemožno uspieť. S verejnou mienkou na vašej strane nemožno prehrať." Slová prvého amerického...
Zahŕňa všetky rozhodnutia, ktoré sú určené na to, aby informovali cieľové skupiny zákazníkov na vybraných trhoch o podniku a jeho...
Marketingový plán by mal byť vytvorený tak, aby sa splnili určité kritériá. V efektívnom mrkt. pláne by mali byť zohľadnené...
Faktory citlivosti výrobku na cenu: - existencia alternatívnych produktov - existencia substitučných produktov - veľkosť investícií - konečné použitie -...
Charakteristika systému cestovného ruchu. Definícia systémového prístupu - systém je súbor vzájomne prepojených častí, ktoré sa spoločne usilujú o dosiahnutie...
Proces riadenia marketingu má 5 krokov: V -> SCP -> MM -> R -> K V = výskum trhu, SCP...
Vzťahy medzi spotrebiteľmi a realizátormi public relations v organizácii sú prirodzené práve preto, že spotrebiteľ je súčasťou verejnosti, ktorej sa...
Formy textovej reklamy kontextová reklama (Google AdWords, Sklik, eTarget) platené zápisy vo vyhľadávačoch textový banner Platené odkazy - textová reklama...
Ľudia sú nároční a doba plná rôznych výdobytkov modernej technológie. Aj marketing je preto oveľa zložitejší. Na jednej strane je...
Formulár - Výskum trhu - Sémantický diferenciál Stiahnite si súbor Formulár - Výskum trhu - Sémantický diferenciál (PDF). Ukážka dokumentu...
Internet začínajú ľudia po celom svete používať čoraz častejšie. Tlačené médiá a televízia idú do úzadia, pretože všetko potrebné si...
S rozvojom online predaja a internetu sa vývoj webových stránok stáva jediným správnym riešením na oslovenie cieľového publika. Kým offline...
On-line public relations je jedným z nástrojov internetového marketingu. Medzi nástroje on-line public relations (PR) patria: Vlastné webové stránky Linkbuilding...
Klasifikácia cestovných kancelárií Cestovné kancelárie delíme podľa rôznych kritérií: cestovné kancelárie podľa predmetu činnosti – organizátori a sprostredkovatelia cestovné kancelárie...
Verejnosť je akákoľvek skupina, ktorá má záujem o firmu alebo ovplyvňuje schopnosti firmy dosiahnuť stanovený cieľ. PR predstavujú radu programov,...
Internet sa stal miestom, kde si každý môže nájsť informácie o tom čo ho zaujíma. Ak teda chcete získať nových...
Patria sem prírodné zdroje, ktoré sa využívajú ako vstupy. Existujú tu 4 skupiny trendov, na ktoré by pracovníci marketingu nemali...
Marketingová koncepcia je podnikateľskou filozofiou, ktorá vznikla s cieľom súťažiť s predchádzajúcimi koncepciami. Predstavuje názor, že kľúč k dosahovaniu cieľov...