Strategický marketing
Marketingová stratégia Stratégia je základná úloha manažmentu organizácie, ktorá zahrňuje rozvoj a prispôsobovanie podnikateľských aktivít organizácie vzhľadom na meniace sa podmienky...
Marketingová stratégia Stratégia je základná úloha manažmentu organizácie, ktorá zahrňuje rozvoj a prispôsobovanie podnikateľských aktivít organizácie vzhľadom na meniace sa podmienky...
Internet marketing sa dá stručne definovať ako dosiahnutie marketingových cieľov pomocou použitia digitálnych technológií. Tieto digitálne technológie zahŕňajú Internetové médiá...
Inzerciu a reklamu (IaR) definujeme ako akúkoľvek platenú formu neosobnej prezentácie a podpory myšlienok, tovarov a služieb konkrétnym investorom. Organizácie...
Public relations (PR) sa zaoberajú spravovaním vzťahov medzi organizáciou a jej cieľovými skupinami, vrátane zákazníkov, partnerov, investorov, médií a verejnosti....
Medzinárodný marketing vychádza z marketingovej filozofie. Je to proces, ktorého cieľom je optimalizácia zdrojov a vyhľadávanie príležitosti na svetovom trhu....
On-line direct marketing je jedným z nástrojov internetového marketingu. Medzi nástroje on-line direct marketingu patria: Vyžiadaný e-mailing a hromadný e-mailing...
ODBYTOVÁ POBOČKA A ODBYTOVÁ SPOLOČNOSŤ Je právne a hospodársky závislou jednotkou. Rozhodovacie právomoci vedúceho pobočky sú zmluvne upravené. Vedúci nemôže...
Napriek tomu, že reklamu mnohí podnikatelia považujú za zbytočnú, dobre premyslený marketing má v biznise svoje miesto! Akokoľvek dokonalý nápad...
Služba = akákoľvek činnosť alebo schopnosť, ktorú môže jedna strana ponúknuť druhej. Služba je svojou podstatou nehmotná a nevytvára žiadne...
Vytvárajú ho zákony a vládne orgány, ktoré spolu s presadzovaním záujmov nátlakových skupín ovplyvňujú a limitujú činnosť tak organizácií, ako...
Cena je jedným z prvkov marketingového mixu, ktorá zabezpečuje podniku finančné vstupy. Cena je premenná veličina, ktorá je zo strany...
Moderná koncepcia marketingu pre medzinárodné trhy sa nasadzuje pri potrebách, želaniach, resp. problémoch zákazníkov doma a v zahraničí. Tieto potreby...
Zahraničné trhy Jedným z dôvodom vstupu firiem na zahraničný trh je možnosť zvýšenia zisku, pretože spotreba a veľkosť domáceho trhu...
Aby mala firma dnes na trhu šancu, musí nielen ostatných okolo seba, ale aj samú seba presvedčiť individualitou, kreativitou a...
Verejnosť marketingu služieb Verejnosť marketingu služieb a cestovného ruchu tvorí vnútorná a vonkajšia verejnosť. Vnútroná verejnosť zamestnanci odbory akcionári Vonkajšia...
Analýza marketingu podniku má 3 etapy: 1. získanie informácií - o podniku, o okolí, získavanie informácií v praxi (slovne, písomne,...
Nová filozofia marketingu vychádza z individuálnych potrieb zákazníkov. Zákazníci očakávajú vyššiu kvalitu výrobkov s individuálnymi úpravami podľa špecifických prianí. Menej...
Vážené kolegyne, kolegovia. Mám tú česť Vás privítať na tomto kurze - kurze komunikácie so zákazníkom, na ktorom sa dozviete...
Marketingová komunikácia (promotion - propagácia) je systém oslovovania zákazníkov, prostredníctvom ktorého ich oboznamujeme s produktmi/službami, poukazujeme na ich úžitkové vlastnosti...
Komponenty mixu výrobok/služba 1. správanie sa zamestnancov 2. vybavenie 3. exteriér budovy 4. nábytok a invenát 5. vývesný štít 6....
Obdobie - Charakteristika marketingu - Marketingové priority, resp. kategórie 1960-1970 - Marketing orientovaný na zákazníkov - Životný cyklus výrobku, marketingový...
Voľba správnej marketingovej stratégie závisí od fázy životného cyklu, v ktorom sa produkt, odvetvie, alebo podnik nachádza. Pre jednotlivé fázy...
Implementácia marketingového plánu je proces, pri ktorom sa marketingové stratégie a plány uvádzajú do praxe s cieľom dosiahnuť splnenie marketingových...
Analýza výrobku pripravuje hlavne rozhodnutia o konkrétnom stave výrobku na daných národných trhoch. Analýza sortimentu naproti tomu podporuje racionálne rozhodovanie...