Rozhodujúce výrobné faktory PPoK
Pôda - výmera poľnohospodárskej pôdy poklesla o 5 tis. ha, významne sa znížili aj plochy viníc. V roku 1998 mal...
Pôda - výmera poľnohospodárskej pôdy poklesla o 5 tis. ha, významne sa znížili aj plochy viníc. V roku 1998 mal...
FORMY NEPRIAMEHO EXPORTU: - vývozná firma - vývozný komisionár - dodávka domácej firme pre zahraničného objednávateľa Pri nepriamom exporte preberá...
Marketing, ako disciplína, je nielen umením, ale aj vedeckým procesom, ktorý spočíva v identifikácii príležitostí, ich rozvoji a výnosnom využívaní....
Marketingové stratégie významne ovplyvňuje existencia životných cyklov výrobkov na trhu. Životný cyklus konkrétneho výrobku je súčasťou dlhodobejších životných cyklov. Etapa...
Mobilná reklama alebo reklama v mobiloch využíva k inzercii mobilné telefóny a ich pripojenie k internetu. Existuje niekoľko internetových služieb,...
Akonáhle si firma zvolí niektorú distribučnú cestu, musí vybrať, motivovať a hodnotiť jej účastníkov. Výber členov distribučnej cesty Výrobcovia sa...
Formulár - Výskum trhu - Ratingové škály Stiahnite si súbor Formulár - Výskum trhu - Ratingové škály (PDF). Ukážka dokumentu...
AKÝ ŠIROKÝ TRH DOKÁŽE PODNIK SO ZISKOM OBSLUHOVAŤ? Jedným z kľúčových rozhodnutí marketingu je do akej miery bude považovať trh...
Klasifikácia a charakteristika zájazdov CK 1. zájazdy z geografického hľadiska – domáci, zahraničný 2. zájazdy podľa spôsobu prípravy – štandardný,...
5 M - poslanie (mission) - peniaze (money) - správa (message) - média (media) - hodnotenie (measurement) Ciele reklamy -...
Druhy direct marketingu - druhy priameho marketingu: Horňák: ? Direkt mail (poštovou zásielkou) ? Distribúcia na adresu ? Telemarketing ?...
Ubytovacie zariadenia a hviezdičky * 1. hotel 1-5 hviezdičiek 2. garnihotel 1-3 hviezdičky 3. horská chata 1-3 hviezdičky 4. motel...
Definícia internetového marketingu Internetový marketing je využívanie služieb internetu na realizáciu či podporu marketingových aktivít. Marketing na internete - on-line...
8 hlavných krokov pri vytváraní komplexného programu účinnej komunikácie a propagácie: 1. Určenie cieľového príjemcu správy 2. Stanovenie cieľov komunikácie...
Vlastné webové stránky sú jedným z nástrojov internetového marketingu. Medzi marketingové nástroje použiteľné na vlastných webových stránkach patria: Optimalizácia pre...
Tvoria ho inštitúty a faktory, ktoré ovplyvňujú základné hodnoty spoločnosti, postoje, záľuby a správanie. Ľudia takmer nevedomky vstrebávajú svetový názor,...
1. formulovanie usmerňujúceho obrazu o podniku - pomocou obchodnej politiky, podnikateľskej vízie, nevyhnutných spôsobov konania na dosiahnutie cieľov 2. formovanie...
Pri tvorbe marketingových ciest musia výrobcovia rozhodnúť o tom, čo je pre nich ideálne, čo je možné a dostupné. Nová...
KONTRAKTAČNÝ MANAŽMENT Partner prináša z cieľovej krajiny kapitál a zahraničný podnik potrebné know-how a manažment. Je zaujímavou formou trhovej angažovanosti...
Pod pojmom globalizácia sa najčastejšie rozumie transformácia celosvetovej spoločnosti. Globalizácia je predovšetkým proces vytvárania siete spájajúcej kultúry a regióny sveta...
Kvalita služby je definovaná ako stupeň splnenia očakávania zákazníkov poskytnutou službou alebo ako disproporcia – súlad (nesúlad) medzi očakávaním a...
Perfektná znalosť kľúčových slov, ktoré sa viažu k vášmu projektu, je jedným z najdôležitejších podkladov pre to, aby ste mohli...
Prvým krokom pri tvorbe propagačného programu je stanovenie cieľov IaR. Tieto ciele musia vyplývať z predchádzajúcich rozhodnutiach o cieľovom trhu,...
Moderný marketing vyžaduje niečo viac ako len vyvinutie dobrého výrobku s príťažlivou cenou a jeho sprístupnenie potenciálnym zákazníkom. Firma tiež...