Sociálna a interpersonálna komunikácia
Sociálna komunikácia Sociálna komunikácia predstavuje bežnú komunikáciu, ktorú využívame v každodenných sociálnych vzťahoch, napríklad v rodine, v škole alebo medzi...
Sociálna komunikácia Sociálna komunikácia predstavuje bežnú komunikáciu, ktorú využívame v každodenných sociálnych vzťahoch, napríklad v rodine, v škole alebo medzi...
SPOKOJNOSŤ – zákazníkom vnímaná úroveň, do akej sa splnili jeho požiadavky. Spokojný zákazník prichádza a nakupuje znovu, čiže spokojnosť zákazníka...
Funkcie komunikácie: Komunikácie je najväčší výdobytok človeka. Je to tiež redukcia neistoty. Vychádza z potreby uspokojiť pud po dorozumievaní. Zabezpečuje...
Prieskum trhu je rozsiahle získanie informácií tvorí základ pre marketingové rozhodovanie a pre stanovenie marketingovej stratégie. Pojmy z oblasti výskum...
Pri rozširovaní podnikateľských aktivít a zvyšovaní výkonnosti firiem môže marketing zohrať dôležitú úlohu. Podniky sa nesmú sústrediť iba na náklady....
Marketingová analýza predstavuje analýzu podniku, trhu a zákazníka, pričom cieľom je pripravenie podkladov potrebných pre plánovanie marketingovej stratégie. Pomocou marketingovej analýzy získava...
Ciele webových stránok Medzi hlavné ciele internetových stránok patria: Tvorba image, budovania značky Poskytovanie základných informácií o firme Podpora predaja...
Informačno-komunikačné technológie Informačné technológie sa v 21. storočí stali neoddeliteľnou súčasťou života. Každá oblasť života sa v posledných desaťročiach zmenila...
Predaj v tejto fáze životného cyklu rastie najrýchlejšie. Ceny zostávajú na rovnakej úrovni alebo môžu mierne klesať. Náklady na propagáciu...
Pri tvorbe ponuky sa môže pomer výrobkov a služieb líšiť. Preto rozlišujeme 5 kategórií trhovej ponuky: 1. Čisto hmotný tovar...
Formulár - Výskum trhu - Dotazník Stiahnite si súbor Formulár - Výskum trhu - Dotazník (PDF). Ukážka dokumentu Pozrite si...
Bez ohľadu na to, ako je DC vybudovaná a riadená, vždy vznikajú určité konflikty napríklad preto, že sa líšia záujmy...
SELEKCIA VÝROBKU, RESP. EXPANZIA TRHU Najdôležitejší východiskový bod je existujúci výrobný program, resp. sortiment, ktorý podnik ponúka doma a na...
Plánovanie je projektovanie budúcnosti organizácie. Plány pomáhajú stanovovať ciele a spracovať stratégie na ich dosiahnutie. Plánovanie okrem toho: - pomáha...
Burger King čapuje pivo v niektorých zo svojich pobočiek. Je to pivo Velkopopovický Kozel. Aktuálne je na pobočke Loket na...
Komunikačný proces (odosielateľ, zakódovanie, správa, médium, dekódovanie, príjemca, odozva, spätná väzba, šum) Výber komunikačných ciest 1) osobné kanály - podporný...
VYHĽADÁVANIE A USPOKOJOVANIE POTRIEB Na vysoko konkurenčných trhoch sa všetky podnikové oddelenia musia sústrediť na získavanie preferencie zákazníka. Existujú 3...
Definície direct marketingu - priameho marketingu: 1. Asociácia pre DM (Schultz) Interaktívny marketingový systém, ktorý využíva 1 alebo viaceré reklamné...
Dôvody rozvoja direct marketingu (DM): ? životný štýl znemožňuje navštevovať obchody, problémy s parkovaním ? ušetriť čas, psychické vypätie ?...
Výhody internetového marketingu voči klasickému marketingu: Merateľnosť Ťah na bránku Individualizácia a reakcie Obmedzenie počtu zobrazení reklamy jednému užívateľovi Nové...
Cena je jediným nástrojom marketingového mixu, ktorý vracia výrobcovi vynaložené náklady. Vyjadruje hodnotu produktu, práce alebo služby. Má viaceré podoby:...
Trhy, na ktorých firmy pôsobia, sa neustále menia. Podobu ekonomiky pretvárajú základné sily: technológia, globalizácia, deregulácia, privatizácia. - Technológia je...
Demografické prostredie má pre marketingových pracovníkov najväčší význam, lebo sa týka ľudí a ľudia tvoria trhy. Medzi najdôležitejšie demografické trendy...
Medzinárodný marketing (marketing presahujúci hranice jedného štátu) je vecou podnikateľského názoru. Aktivity podnikania a marketingu musia zodpovedať potrebám medzinárodných odberateľov....