Základy marketingu služieb a cestovného ruchu 7
Nákupný proces zákazníkov 1. vedomie potreby 2. hľadanie informácií 3. vyhodnotenie alternatív 4. kúpa 5. postnákupné ocenenia Klasifikácia rozhodovacieho procesu...
Nákupný proces zákazníkov 1. vedomie potreby 2. hľadanie informácií 3. vyhodnotenie alternatív 4. kúpa 5. postnákupné ocenenia Klasifikácia rozhodovacieho procesu...
Medzinárodný marketing (marketing presahujúci hranice jedného štátu) je vecou podnikateľského názoru. Aktivity podnikania a marketingu musia zodpovedať potrebám medzinárodných odberateľov....
Marketingové plány závisia od veľkosti a zamerania činnosti podniku. Otázky pred vypracovaním marketingového plánu: 1) Aké je poslanie, treba ho...
Firmy pôsobia v komplexe trhového prostredia. Kto si chce na trhu udržať pozíciu, musí starostlivo sledovať a analyzovať svoje okolie....
Marketingové plánovanie: 1. Analýza situácie 2. Určenie cieľov a stratégií 3. Marketingové programy 1. časť dáva odpoveď na otázku „...
Brandová reklama Brandová (imidžová) reklama útočí na hlavy a srdcia ľudí. Je ťažko merateľná. Predpokladá, že produkty sú už dlhodobo...
On-line reklama je jednou z nástrojov internetového marketingu. Medzi nástroje on-line reklamy patria: Search marketing Platba za umiestnenie Optimalizácia pre...
Značka = meno, názov, znak, vytváraný prejav alebo ich kombinácia. Jej zmyslom je odlíšenie produktov alebo služieb predajcu resp. skupiny...
Marketing je umenie komunikácie a presviedčania, ktoré musí byť neustále prispôsobované dynamike trhu a rôznorodosti publika. Jedným z najväčších výziev...
Výrobkový rad – skupina výrobkov, ktoré sú spolu tesne spojené, pretože plnia podobné funkcie. Podávajú sa rovnakým skupinám zákazníkov, prechádzajú...
Firemná komunikácia (z angl. Corporate Communications) je práve tým nástrojom, ktorým firma kontroluje svoje vzťahy smerom k dôležitým cieľovým skupinám,...
Intuícia a schopnosť improvizácie sú dôležité nielen v začiatkoch podnikania, kedy čelíte doslova jednej výzve za druhou. Aby ste so...
Toto prianie, rovnako ako „zviditeľniť sa“ nejako zaváňa rokom 1995... To ste ešte mohli ohromovať svojich zákazníkov či obchodných partnerov...
SEO znamená optimalizáciu pre vyhľadávače a je to proces, ktorý sa používa na optimalizáciu technickej konfigurácie webových stránok, relevance obsahu...
Rozhodovanie o médiu znamená vybrať si propagačné médium, ktoré bude prenášať propagačnú správu. ROZHODOVANIE O DOSAHU, FREKVENCII A ÚČINNOSTI Výber...
6 marketingových základov 1. Uspokojovanie zákazníkových potrieb a prianí 2. Nepretržitosť podstaty marketingu 3. Sled dielčích krokov marketingu 4. Kľúčová...
Analýza zákazníka má tú úlohu, aby mohli byť uspokojené potreby a priania zákazníka. Naše prianie je, že chceme spokojných zákazníkov,...
Lobovanie (lobing) sú aktivity zamerané na ovplyvnenie politických rozhodnutí či rozhodnutí rôznych orgánov štátnej správy. Dotýka sa rôznych oblastí -...
Agrárny marketing je podnikový systém prvovýrobcu, ktorý niekde začína (čo budem robiť – čo je predmetom podnikania) a ktorý niekde končí....
Mnoho podnikov v USA, v západnej Európe a v Japonsku sa pozerá na celý svet ako na svoj odbytový a...
Internet nepozná hranice, internet je iba jeden a aj pojem „slovenská vetva“, ktorý tiež používame, je vlastne umelý. Internet môže...
Už niekoľko rokov internet fascinuje svojimi možnosťami využitia ako marketingového nástroja ktorým sa dajú osloviť tisíce ľudí hľadanej cieľovej skupiny....
Poradie jedál v jedálnom lístku podľa gastronomického hľadiska Poradie jedál v jedálnom lístku podľa gastronomického hľadiska je nasledujúce: aperitív studené...
Dánsko Hlavné mesto: Kodaň Mena: Dánska koruna (kr.) STEEP analýza Dánska Sociálno-kultúrne faktory Dánsko má silnú spoločnosť s vysokou úrovňou...