Priamy marketing (direct marketing)
V priebehu uplynulých desaťročí dominovali v komunikačných stratégiách techniky masovej komunikácie. Postupne sa však začali zavádzať do praxe princípy priameho...
V priebehu uplynulých desaťročí dominovali v komunikačných stratégiách techniky masovej komunikácie. Postupne sa však začali zavádzať do praxe princípy priameho...
Krízová komunikácia sa môže vyskytnúť v každej firme, všetky spoločnosti majú problémy. V okamihu, keď sa z nich stanú problémy...
Najznámejším PPC systémom (PPC - pay-per-click, platba za kliknutie) je Google AdWords, ktorý dopĺňa inzeráty do výsledkov najväčšieho svetového vyhľadávača...
Proces rozhodovania o médiu zahŕňa týchto 6 krokov: 1) výber média 2) hlavné druhy médií - charakteristiky 3) výber nosičov...
AKO MôŽE PODNIK VYHODNOTIŤ SÚBOR PRÍLEŽITOSTÍ A VYBRAŤ SI Z NICH? Ak podnik nájde mrkt príležitosti, stojí pred problémom, ktoré...
Skladá sa z faktorov, ktoré ovplyvňujú kúpnu silu spotrebiteľov a štruktúru ich výdavkov. Celková kúpna sila závisí od skutočných príjmov,...
Cestovný ruch Cestovný ruch môžeme definovať ako cestovanie osôb, ktoré sa na prechodný čas vzdialili z miesta bydliska, aby sa...
V porovnaní s hmotnými produktami majú služby špeciálne vlastnosti: NEHMATATEĽNOSŤ Nemôžeme si ju prehliadnuť. Každý zákazník vstupuje do permanentného rizika...
Podpora predaja je nástrojom zabezpečenia odbytu produktov. Ponúka niečo, čo je pre spotrebiteľa lukratívne a čo nie je samozrejmou súčasťou...
Ako sa dajú naše výkony dobre predať? § ak ponúkame ojedinelý produkt s vysokým úžitkom pre zákazníka § zákazníci vedia...
Charakteristickým rysom úspešnej firmy v konkurenčnom prostredí je vysoká kvalita jej riadenia. Prevedené do prakticky realizovateľnej podoby to znamená osvojiť...
Balenie predstavuje činnosti spojené s navrhovaním a výrobou krabíc alebo obalov na výrobky. Poznáme 3 vrstvy obalov: • primárne balenie...
Zákazníci - firmy a organizácie by mali vystupovať tak, aby vytvorili u svojich partnerov a zákazníkov pozitívne vzťahy k firme...
Email marketing je účinný komunikačný nástroj, o ktorom sa v online svete hovorí už roky. Aj napriek tvrdeniam niektorých ľudí,...
Formulár - Výskum trhu - Repertoárová mriežka Stiahnite si súbor Formulár - Výskum trhu - Repertoárová mriežka (PDF). Ukážka dokumentu...
Potrebujete niekoho na správu sociálnych sietí? Možno vám postačí freelancer, ktorý sa bude venovať vašim sociálnym sieťam a pridávať tam...
Formulár - Výskum trhu - Anketa Stiahnite si súbor Formulár - Výskum trhu - Anketa (PDF). Ukážka dokumentu Pozrite si...
Jednou z veľmi dôležitých, ak nie najdôležitejších krokov, ktoré môžu firmy a podnikatelia pre svoj rozvoj urobiť, je riešenie marketingu....
Mix marketingovej komunikácie: 1. inzercia 2. podpora predaja 3. osobný predaj 4. PR 5. priamy marketing Dôvody neobdržania správy: •...
Klienti aj firmy už sú zvyknutí používať klasické prostriedky na komunikáciu ako sú televízia, rozhlas, tlač, vonkajšia reklama a iné....
Implementácia marketingového plánu je proces, pri ktorom sa marketingové stratégie a plány uvádzajú do praxe s cieľom dosiahnuť splnenie marketingových...
Typy on-line služieb (2) - Komerčné on-line cesty - Internet Výhody on-line marketingu Výhody on-line marketingu pre zákazníkov (3) -...
Projekt výskumnej štúdie je základný dokument, v ktorom je usporiadané všetko podstatné, čo sa vzťahuje na výskumnú úlohu. Štruktúra zodpovedá...
Keď tempo rastu predaja začne klesať, výrobok vstupuje do štádia relatívnej zrelosti. Nachádza sa v ňom väčšina výrobkov, môže byť...