PROPAGÁCIA AKO PROSTRIEDOK MARKETINGU
Styk firmy je už dlhodobo nemysliteľný bez komunikácie firmy so zákazníkmi. V súčasnej dobe je stále ťažšie zaistiť bezproblémový tok...
Styk firmy je už dlhodobo nemysliteľný bez komunikácie firmy so zákazníkmi. V súčasnej dobe je stále ťažšie zaistiť bezproblémový tok...
Má najväčší vplyv na vývoj spoločnosti. Tvoria ho sily, ktoré majú vplyv na nové technológie, na vývoj nových výrobkov a...
SEO nie je jednorazová úloha, ale kontinuálny proces. Je potrebné neustále sledovať výkon webovej stránky a upravovať SEO stratégiu v...
Internetový marketing je využívanie služieb internetu na realizáciu či podporu marketingových aktivít. Pozrite si definíciu internetového marketingu nástroje internetového marketingu...
Nie je to tak dávno, čo podniky boli riadené centrálne. Plánovalo sa zhora na päť ročné obdobia. Všetko čo sa...
Prechod výrobku do štádia poklesu je prejavom blížiaceho sa konca jeho životného cyklu na trhu. Tempo poklesu býva rôzne. Pokles...
Medzinárodný marketing vychádza z marketingovej filozofie. Medzinárodný marketing je proces, ktorého cieľom je optimalizácia zdrojov a vyhľadávanie príležitosti na svetovom trhu....
Internet ako celosvetová komunikačná sieť vznikol najprv prepojením vedeckých ústavov v roku 1957. Jeho rozšírenie sa po technických zmenách, ktoré...
Reklama je veľmi zaujímavá, užitočná a dôležitá súčasť podnikania. Pomôže vám prilákať správnych zákazníkov a získať si vo vašom okolí...
Ťahák - Angličtina základy Stiahnite si súbor Ťahák - Angličtina základy (PDF). Ukážka dokumentu Pozrite si náhľad dokumentu na stiahnutie:...
VÝROBOK Pojem výrobok je potrebné čo najpresnejšie definovať. Z výrobnotechnického hľadiska: výrobok = materiálny produkt, ktorý predstavuje kombináciu fyzikálnych, technických,...
Diagnóza - rozpoznanie, stanovenie, určenie Diagnostika - náuka o rozpoznávaní a jej motódach Diagnostikovať - určiť, stanoviť, rozpoznať Diagnostika podnikového...
Väčšina občanov sa snaží zlepšiť svoju životnú úroveň a vytvoriť pre seba najpohodlnejšie podmienky. Jediným spôsobom, ako legálne zlepšiť svoje...
Čo by mal marketingový plán obsahovať ? Marketingové plány by mali byť jednoduché a výstižné. Najväčší predstaviteľ firmy potrebuje poznať...
Najčastejšie sa prúžková reklama objavuje v záhlaví www stránky. Dôvody sú prozaické: v ľavej hornej časti obrazovky je reklama najviac...
Kvalitný pracovník je fundamentom firmy. Obrovskú úlohu zohrávajú i také momenty, ako pochopenie "filozofie" firmy a činností, ktoré vykonáva, vzťahy...
Dôvodov prečo zvoliť internet ako komunikačný prostriedok: ? Rozšírenie internetu v Slovenskej republike je v porovnaní s podobnými štátmi na...
Firmy pôsobia v komplexe trhového prostredia. Kto si chce na trhu udržať pozíciu, musí starostlivo sledovať a analyzovať svoje okolie....
Externé mikroprostredie podniku tvoria: Dodávatelia Tvoria ho firmy a jednotlivci, ktorí zásobujú podnik zdrojmi potrebnými na výrobu výrobkov a služieb....
Cestovný ruch môžeme definovať ako cestovanie osôb, ktoré sa na prechodný čas vzdialili z miesta bydliska, aby sa inde zdržiavali...
On-line podpora predaja je jednou z nástrojov internetového marketingu. Medzi nástroje on-line podpory predaja patria: Affiliate Súťaže Advertgaming Kupóny Zľavy...
So SEO by sa malo začať už pri návrhu a vývoji webovej stránky, aby bola stránka optimalizovaná pre vyhľadávače od...
Nachádzame sa vo veľkej zlatej ére marketingu. S príchodom on-line a smart zariadení rastú aj požiadavky spotrebiteľov. Zvyšuje sa aj...
Copywriting je písanie úspešných textov. Copywriter musí text napísať tak, aby si čitateľa udržal, presvedčil a primäl k akcii skôr,...