Nová filozofia, koncepcia a techniky marketingu
Zákazníci očakávajú vyššiu kvalitu výrobkov s individuálnymi úpravami podľa špecifických prianí. Menej vnímajú odlišnosť alternatívnych produktov a vernosť značkám klesá....
Zákazníci očakávajú vyššiu kvalitu výrobkov s individuálnymi úpravami podľa špecifických prianí. Menej vnímajú odlišnosť alternatívnych produktov a vernosť značkám klesá....
Už niekoľko rokov internet fascinuje svojimi možnosťami využitia ako marketingového nástroja ktorým sa dajú osloviť tisíce ľudí hľadanej cieľovej skupiny....
Ako funguje elektronický predaj prostredníctvom internetu? Po zadefinovaní požiadaviek na systém sa vytvorí určitá forma elektronického obchodu. Tá je založená...
REKLAMA: Tradičný marketing: príprava tlačených materiálov, zvukových a obrazových záznamov a používanie štandardných mediálnych prostriedkov ako je televízia, rozhlas, noviny...
Nová filozofia marketingu vychádza z individuálnych potrieb zákazníkov. Zákazníci očakávajú vyššiu kvalitu výrobkov s individuálnymi úpravami podľa špecifických prianí. Menej...
Obdobie - Charakteristika marketingu - Marketingové priority, resp. kategórie 1960-1970 - Marketing orientovaný na zákazníkov - Životný cyklus výrobku, marketingový...
Marketingová koncepcia je podnikateľskou filozofiou, ktorá vznikla s cieľom súťažiť s predchádzajúcimi koncepciami. Predstavuje názor, že kľúč k dosahovaniu cieľov...
Podniky čerpajú nápady z mnohých zdrojov. Existujú dva modely, ktoré môžu podniky využiť na získavanie početnejších a lepších nápadov na...
V minulosti firmy uskutočňovali svoje nákupy prostredníctvom profesionálnych nákupcov, ktorí si prezerali katalógy, telefonovali svojim dodávateľom a snažili sa s...
Charakteristiku vplyvov pôsobiacich v novej ekonomike, ktoré nútia podniky začať sa správať novým spôsobom s dôrazom na vybudovanie organizácie orientovanej...
Klienti aj firmy už sú zvyknutí používať klasické prostriedky na komunikáciu ako sú televízia, rozhlas, tlač, vonkajšia reklama a iné....