Medzinárodný marketing ako politika získavania zákazníka
Marketing má zásadný význam pri spracovaní medzinárodne orientovanej podnikateľskej filozofie podniku. Keď medzinárodný marketing preberie úlohu sprostredkovateľa medzi zákazníkom v...
Marketing má zásadný význam pri spracovaní medzinárodne orientovanej podnikateľskej filozofie podniku. Keď medzinárodný marketing preberie úlohu sprostredkovateľa medzi zákazníkom v...
ZÍSKANIE ÚČASTI Môžeme buď realizovať čisté kapitálové investície alebo kúpiť ľahký prístup k príslušnému národnému trhu. Pred získaním zahraničnej účasti...
Má najväčší vplyv na vývoj spoločnosti. Tvoria ho sily, ktoré majú vplyv na nové technológie, na vývoj nových výrobkov a...
Medzinárodný marketing vychádza z marketingovej filozofie. Medzinárodný marketing je proces, ktorého cieľom je optimalizácia zdrojov a vyhľadávanie príležitosti na svetovom trhu....
VÝROBOK Pojem výrobok je potrebné čo najpresnejšie definovať. Z výrobnotechnického hľadiska: výrobok = materiálny produkt, ktorý predstavuje kombináciu fyzikálnych, technických,...
Skladá sa z faktorov, ktoré ovplyvňujú kúpnu silu spotrebiteľov a štruktúru ich výdavkov. Celková kúpna sila závisí od skutočných príjmov,...