Marketingová komunikácia B2B, B2C
Oblasť marketingovej komunikácie je zameraná na aktivity smerujúce k budovaniu značky, zmene pozície značky, zavedenie produktov na trh, ktoré sa...
Oblasť marketingovej komunikácie je zameraná na aktivity smerujúce k budovaniu značky, zmene pozície značky, zavedenie produktov na trh, ktoré sa...
Komunikačný proces (odosielateľ, zakódovanie, správa, médium, dekódovanie, príjemca, odozva, spätná väzba, šum) Výber komunikačných ciest 1) osobné kanály - podporný...
Komunikačný proces je chápaný ako dlhodobý proces riadenia a usmerňovania nakupovania zákazníkov vo všetkých fázach: pred uskutočnením predaja, pri nákupe,...
Interná komunikácia v organizácii Základné funkcie: výmena potrebných informácií, rozlíšenie členov organizácie od nečlenov, informovať zamestnancov a manažérov o cieľoch...
Dôvody príjemcu neobdržania správy - selektívna pozornosť - selektívne skreslenie - selektívne zapamätanie Vytváranie účinnej komunikácie: tvorca správy musí 1)...
8 hlavných krokov pri vytváraní komplexného programu účinnej komunikácie a propagácie: 1. Určenie cieľového príjemcu správy 2. Stanovenie cieľov komunikácie...
Moderný marketing vyžaduje niečo viac ako len vyvinutie dobrého výrobku s príťažlivou cenou a jeho sprístupnenie potenciálnym zákazníkom. Firma tiež...
Marketingová komunikácia (promotion - propagácia) je systém oslovovania zákazníkov, prostredníctvom ktorého ich oboznamujeme s produktmi/službami, poukazujeme na ich úžitkové vlastnosti...
Rozhodovanie o propagačnom mixe 1) Reklama Vlastnosti: - verejná prezentácia - prenikavosť - znásobená pôsobivosť - neosobný charakter 2) Podpora...
Firemná kultúra podniku V marketingovom ponímaní môžeme podnikovú kultúru zaradiť k oblastiam podnikovej identity - Corporate Identity. Pri budovaní spomenutej...
Faktory ovplyvňujúce zostavovanie komunikačného mixu 1) druh trhu - budovanie povedomia - budovanie pochopenia - účinné pripomínanie - navádzanie určitým...
Styk firmy je už dlhodobo nemysliteľný bez komunikácie firmy so zákazníkmi. V súčasnej dobe je stále ťažšie zaistiť bezproblémový tok...
Mix marketingovej komunikácie: 1. inzercia 2. podpora predaja 3. osobný predaj 4. PR 5. priamy marketing Dôvody neobdržania správy: •...