Základy marketingu služieb a cestovného ruchu 3
8P price place product promotion people packaging programing partnership Stratégie pre životné cykly 1. štátdium zavedenia - stratégia rýchleho zberu...
8P price place product promotion people packaging programing partnership Stratégie pre životné cykly 1. štátdium zavedenia - stratégia rýchleho zberu...
Úlohy podpory predaja a internej reklamy 1. prinútiť zákazníkov aby vyskúšali nové služby 2. zvýšiť mimosezónny predaj 3. zvýšiť predaj...
Cestovný ruch môžeme definovať ako cestovanie osôb, ktoré sa na prechodný čas vzdialili z miesta bydliska, aby sa inde zdržiavali...
Cestovný ruch Cestovný ruch môžeme definovať ako cestovanie osôb, ktoré sa na prechodný čas vzdialili z miesta bydliska, aby sa...
V porovnaní s hmotnými produktami majú služby špeciálne vlastnosti: NEHMATATEĽNOSŤ Nemôžeme si ju prehliadnuť. Každý zákazník vstupuje do permanentného rizika...