Zadanie – Marketing služieb a cestovného ruchu
Zadanie - Marketing služieb a cestovného ruchu Stiahnite si súbor Zadanie - Marketing služieb a cestovného ruchu (PDF). Ukážka dokumentu...
Zadanie - Marketing služieb a cestovného ruchu Stiahnite si súbor Zadanie - Marketing služieb a cestovného ruchu (PDF). Ukážka dokumentu...
Nákupný proces zákazníkov 1. vedomie potreby 2. hľadanie informácií 3. vyhodnotenie alternatív 4. kúpa 5. postnákupné ocenenia Klasifikácia rozhodovacieho procesu...
6 marketingových základov 1. Uspokojovanie zákazníkových potrieb a prianí 2. Nepretržitosť podstaty marketingu 3. Sled dielčích krokov marketingu 4. Kľúčová...
Poradie jedál v jedálnom lístku podľa gastronomického hľadiska Poradie jedál v jedálnom lístku podľa gastronomického hľadiska je nasledujúce: aperitív studené...
Pri tvorbe ponuky sa môže pomer výrobkov a služieb líšiť. Preto rozlišujeme 5 kategórií trhovej ponuky: 1. Čisto hmotný tovar...
Kúpeľné služby, delenie Základné 1. vyšetrenie, ošetrenie a liečenie 2. ubytovacie 3. stravovacie 4. kultúrno-spoločenské Doplnkové služby 1. práčovne 2....
Zabezpečenie poskytovania služieb voľného času a animácie v cestovnom ruchu 1. organizačno-inštitucionálne 2. personálne 3. materiálne 4. ekonomické Animačné činnosti...
Kategorizácia pohostinských stredísk 3 skupiny – reštaurácia 2 skupiny – kaviareň, vináreň, nočný bar, varieté, dancing klub, discoclub bez skupiny...
Prípadová štúdia - Marketing služieb a cestovného ruchu Stiahnite si súbor Prípadová štúdia - Marketing služieb a cestovného ruchu (PDF)....
Klasifikácia a charakteristika zájazdov CK 1. zájazdy z geografického hľadiska – domáci, zahraničný 2. zájazdy podľa spôsobu prípravy – štandardný,...
Ubytovacie zariadenia a hviezdičky * 1. hotel 1-5 hviezdičiek 2. garnihotel 1-3 hviezdičky 3. horská chata 1-3 hviezdičky 4. motel...
Kvalita služby je definovaná ako stupeň splnenia očakávania zákazníkov poskytnutou službou alebo ako disproporcia – súlad (nesúlad) medzi očakávaním a...
Služba = akákoľvek činnosť alebo schopnosť, ktorú môže jedna strana ponúknuť druhej. Služba je svojou podstatou nehmotná a nevytvára žiadne...
Verejnosť marketingu služieb Verejnosť marketingu služieb a cestovného ruchu tvorí vnútorná a vonkajšia verejnosť. Vnútroná verejnosť zamestnanci odbory akcionári Vonkajšia...
Komponenty mixu výrobok/služba 1. správanie sa zamestnancov 2. vybavenie 3. exteriér budovy 4. nábytok a invenát 5. vývesný štít 6....
Čo ovplyvňuje spotrebiteľské správanie? 1. osobné faktory • potreby • vnímanie • porovnávanie • osobnosť zákazníka • životný štýl •...
Charakteristika systému cestovného ruchu. Definícia systémového prístupu - systém je súbor vzájomne prepojených častí, ktoré sa spoločne usilujú o dosiahnutie...
Klasifikácia cestovných kancelárií Cestovné kancelárie delíme podľa rôznych kritérií: cestovné kancelárie podľa predmetu činnosti – organizátori a sprostredkovatelia cestovné kancelárie...
Kongresové služby príprava realizácia vyhodnotenie Príprava kongresového podujatia 1. odborný program a časový plán podujatia 2. miesto podujatia a rokovacie...
Semestrálna práca - Marketing služieb a cestovného ruchu Stiahnite si súbor Semestrálna práca - Marketing služieb a cestovného ruchu (PDF)....
Marketing služieb je potrebné rozdeliť na vonkajší, vnútorní a interaktívny. Vonkajší (externý) marketing Vonkajší (externý) marketing predstavuje normálnu činnosť firmy...
Marketingový pracovník pri poskytovaní (ponúkaní) služieb musí mať na pamäti potreby zákazníkov, postaviť sa do úlohy zákazníka. Je tu v...
Služba Služba je akákoľvek činnosť alebo schopnosť, ktorú môže jedna strana ponúknuť druhej strane. Svojou podstatou je služba nehmotná a...
Etapy strategického riadenia marketingu služieb 1. Poznanie trhu, okolia a kľúčových vzťahov - analýza zákazníkov - analýza konkurencie - kľúčové...