Virtuálne karty v digital marketingu: ako si vybrať a používať ich efektívne
V digital marketingu sú platobné nástroje viac ako len spôsob platby – sú súčasťou systému riadenia rozpočtu. Virtuálne karty umožňujú...
V digital marketingu sú platobné nástroje viac ako len spôsob platby – sú súčasťou systému riadenia rozpočtu. Virtuálne karty umožňujú...
Search engine marketing (SEM) je marketing založený na vyhľadávačoch. Cieľom SEM je doviesť na stránky relevantných užívateľov, ktorí majú potenciálny...
Brandová reklama Brandová (imidžová) reklama útočí na hlavy a srdcia ľudí. Je ťažko merateľná. Predpokladá, že produkty sú už dlhodobo...
On-line reklama je jednou z nástrojov internetového marketingu. Medzi nástroje on-line reklamy patria: Search marketing Platba za umiestnenie Optimalizácia pre...
Ciele webových stránok Medzi hlavné ciele internetových stránok patria: Tvorba image, budovania značky Poskytovanie základných informácií o firme Podpora predaja...
Výhody internetového marketingu voči klasickému marketingu: Merateľnosť Ťah na bránku Individualizácia a reakcie Obmedzenie počtu zobrazení reklamy jednému užívateľovi Nové...
Prehľad základných pojmov používaných webovými nástrojmi na meranie návštevnosti webu (napr. Google Analytics). Návštevník Návštevník (visitor) je unikátny internetový prehliadač,...
Mobilná reklama alebo reklama v mobiloch využíva k inzercii mobilné telefóny a ich pripojenie k internetu. Existuje niekoľko internetových služieb,...
Definícia internetového marketingu Internetový marketing je využívanie služieb internetu na realizáciu či podporu marketingových aktivít. Marketing na internete - on-line...
Vlastné webové stránky sú jedným z nástrojov internetového marketingu. Medzi marketingové nástroje použiteľné na vlastných webových stránkach patria: Optimalizácia pre...
Perfektná znalosť kľúčových slov, ktoré sa viažu k vášmu projektu, je jedným z najdôležitejších podkladov pre to, aby ste mohli...
Internet marketing sa dá stručne definovať ako dosiahnutie marketingových cieľov pomocou použitia digitálnych technológií. Tieto digitálne technológie zahŕňajú Internetové médiá...
On-line direct marketing je jedným z nástrojov internetového marketingu. Medzi nástroje on-line direct marketingu patria: Vyžiadaný e-mailing a hromadný e-mailing...
Každý marketingový a webmarketingový pracovník musí pri plánovaní akejkoľvek internetovej aktivity vychádzať z analýz návštevnosti webu. Prinášame prehľad on-line nástrojov...
Formy textovej reklamy kontextová reklama (Google AdWords, Sklik, eTarget) platené zápisy vo vyhľadávačoch textový banner Platené odkazy - textová reklama...
On-line public relations je jedným z nástrojov internetového marketingu. Medzi nástroje on-line public relations (PR) patria: Vlastné webové stránky Linkbuilding...
Optimalizácia pre vyhľadávače (Search Engine Optimization) nie je až tak reklamou, hoci patrí do internetového marketingu. Cieľom optimalizácie pre vyhľadávače...
Hlavné distribučné cesty priameho marketingu (7) - Tvárou v tvár - Zásielkový predaj - Katalógový marketing - Telemarketing - Televízia...
Pri budovaní vlastného webu je dôležité zamerať sa na tieto oblasti: Informačná hodnota stránok Zaujímavé témy, šírka záberu Aktuálnosť obsahu...
1. Pamätajte, že synergia s inými médiami (najmä internet a TV) pomôže znásobiť vplyv a vnímanie kampane. Internet možno chápať...
Grafická reklama patrí medzi platenú inzerciu. Jej cieľom je zvyšovať návštevnosť webu pomocou spätných odkazov - okrem prekliknutia buduje aj...
Základom interaktívneho virálního marketingu (viral marketing) je doteraz nepreskúmaná myšlienka s veľkým tvorivým potenciálom. Záleží však aj na stvárnení a...
Návštevnosť webových stránok môžeme zvyšovať mnohými spôsobmi. Zvyšovanie návštevnosti webu znamená zvyšovať tieto zdroje návštevnosti: priama návštevnosť prirodzená návštevnosť z...
SEO nie je jednorazová úloha, ale kontinuálny proces. Je potrebné neustále sledovať výkon webovej stránky a upravovať SEO stratégiu v...