Meranie trhového dopytu
Jednou z najčastejších úloh výskumu v marketingu je odhadnúť úroveň súčasného, prípadne budúceho dopytu po konkrétnom produkte alebo službe. Na...
Jednou z najčastejších úloh výskumu v marketingu je odhadnúť úroveň súčasného, prípadne budúceho dopytu po konkrétnom produkte alebo službe. Na...
Podnik a jeho faktory mikroprostredia existujú v širšom makroprostredí, ktoré vytvára pre podnik príležitosti a zároveň prináša aj riziko. Makroprostredie...
Úloha public relations (PR) v manažmente a jeho rastúca významnosť Úloha public relations (PR) ako strategickej funkcie manažmentu v posledných...
Trvale rentabilná a neohrozená pozícia na trhu Pre trvale rentabilnú a neohrozenú pozíciu na trhu treba realizovať nasledovné úlohy: zlepšiť...
Definícia produktu Produkt je definovaný ako čokoľvek, čo môže byť ponúknuté na trhu za účelom uspokojenia potrieb alebo prianí zákazníka....
Na víne, kozmetike alebo akomkoľvek inom produkte osloví zákazníkov ako prvá etiketa. Dizajn, farby, font písma, tvar a informácie sú...
Produkt Produkt je čokoľvek, čo môže byť ponúknuté na trhu k uspokojeniu potrieb alebo prianí. Produkty ponúkané na trhu zahrňujú...
V digital marketingu sú platobné nástroje viac ako len spôsob platby – sú súčasťou systému riadenia rozpočtu. Virtuálne karty umožňujú...
Komunikácia Slovo komunikácia sa vyvinulo z lat. communicare, čo znamená deliť sa, zverovať. Vo všeobecnosti znamená komunikácia rozhovor. V širšom...
Definícia marketingu Marketing je vo všeobecnosti chápaný ako podnikateľská metóda, ktorá umožňuje podniku hľadať odbytový trh pre svoje produkty, vytvárať...
Prínosy marketingového výskumu závisia nielen od spolupráce realizátora a používateľa ale vo väčšine prípadov aj od dobrovoľnej spolupráce verejnosti. Za...
Medzi medzinárodné inštitúcie vo výskume trhu patria: International Chamber of Commerce - ICC – Medzinárodná obchodná komora European Society for...
Väčšina firiem sa snaží zmerať komunikačný účinok reklamy, tzn, že sa snaží zistiť ich potencionálny účinok na informovanosť, znalosti alebo...
Realizácia marketingu Realizácia marketingu je proces, počas ktorého sa marketingové plány premieňajú v činnosť a rozhodnutia , ktoré zaisťujú, že...
Reklama priamo pred vašou prevádzkou môže byť často rozhodujúcim faktorom, ktorý priláka zákazníkov a zvýši záujem o vaše produkty či...
Plánovanie rentabilnej pozície na trhu znamená definovanie smeru marketingu a stratégie podniku. Dnešná dobrá zisková pozícia závisí od dnešnej silnej...
Aktívna činnosť na internete môže výrazne znížiť náklady a to priamo úmerne intenzite tejto činnosti. Čím viac internet využívate, tým...
Search engine marketing (SEM) je marketing založený na vyhľadávačoch. Cieľom SEM je doviesť na stránky relevantných užívateľov, ktorí majú potenciálny...
Oblasť marketingovej komunikácie je zameraná na aktivity smerujúce k budovaniu značky, zmene pozície značky, zavedenie produktov na trh, ktoré sa...
Formulár - Výskum trhu - Projekt výskumu trhu Stiahnite si súbor Formulár - Výskum trhu - Projekt výskumu trhu (PDF)....
Dnešný svet podnikania sa rýchlo mení a podniky musia neustále hľadať nové spôsoby, ako vyniknúť v konkurenčnom prostredí. Vďaka moderným...
Úspech na trhu možno dosiahnuť ak podnikateľ: - vie, že i napriek všetkým požiadavkám každodennej práce sa musí aktívne zaoberať...
Zadanie - Marketing služieb a cestovného ruchu Stiahnite si súbor Zadanie - Marketing služieb a cestovného ruchu (PDF). Ukážka dokumentu...
Zákazníci očakávajú vyššiu kvalitu výrobkov s individuálnymi úpravami podľa špecifických prianí. Menej vnímajú odlišnosť alternatívnych produktov a vernosť značkám klesá....