Hodnotenie predajcov
Hodnotenie predajcov je cieľavedomá činnosť, pomocou ktorej sa získavajú tieto informácie: - informácie o trhoch - informácie o zákazníkoch -...
Hodnotenie predajcov je cieľavedomá činnosť, pomocou ktorej sa získavajú tieto informácie: - informácie o trhoch - informácie o zákazníkoch -...
Riadenie predajných síl je proces usmerňovania a kontrolovania predajných síl. Predávajúci alebo predajná sila je každý, kto predáva: predavači, obchodný zástupca,...
Štruktúra predajnej sily - smery: a) geografická štruktúrovanosť = teritoriálna štruktúra - jeden predajca, ktorý zabezpečuje na celom území ponuku...
Medzi hlavné ciele predajných síl patria: vyhľadávanie zákazníkov zameranie sa na zákazníka komunikovanie predávanie servis zhromažďovanie informácií rozmiestňovanie tovaru
Stratégia predajnej sily - každý predávajúci si musí nájsť správny spôsob, v správnej dobe u správneho zákazníka Typy predaja -...
Dôvody stimulovania predajných síl (predajcov): - charakter práce - frustrujúca práca - ľudská prirodzenosť - ľudia pracujú menej, ak nie...
Riadenie predajných síl je proces usmerňovania a kontrolovania predajných síl. Klasifikácia funkcií obchodných zástupcov - doručovateľ - príjemca objednávok -...
Veľkosť predajnej sily Metóda pracovného zaťaženia pre jednotlivé veľkosti PS: - zákazníci sú rozdelení do skupín podľa ročného objemu nakúpeného...
Usmerňovanie obchodných zástupcov v praxi znamená: - rozvoj pravidiel pre styk so zákazníkmi - vypracovanie pravidiel pre styk s potenciálnymi...
Každá firma má mať vypracovaný program výcviku predajcov: - oboznámime členov s firmou, históriou firmy - musí poznať výrobky (ako...
Získavanie a výber predajcov predstavuje proces, ktorý odpovedá na tieto otázky: - kto je dobrým predávajúcim - 2 základné vlastnosti:...