Ťahák – Základy manažmentu
Ťahák - Základy manažmentu Stiahnite si súbor Ťahák - Základy manažmentu (PDF). Ukážka dokumentu Pozrite si náhľad dokumentu na stiahnutie:...
Ťahák - Základy manažmentu Stiahnite si súbor Ťahák - Základy manažmentu (PDF). Ukážka dokumentu Pozrite si náhľad dokumentu na stiahnutie:...
V rámci procesu tvorby stratégie musí podnik uskutočniť dôkladnú diagnostiku príležitostí a rizík okolia, ako aj interných možností a existujúcich...
Na podujatí Digiweek EXPO – Transform Your Business, ktoré sa uskutočnilo 27.4.2023 v Bratislave, bolo prezentovaných mnoho zaujímavých tém, ktorých...
Aj táto myšlienka odznela v rámci online kick-off diskusie k blížiacemu sa podujatiu Digiweek Bratislava. Prostredníctvom livestreamu, ktorý sa odohral...
Každá úspešná firma myslí aj na svojich zamestnancov. Investícia do spokojnosti ľudí na pracovisku sa môže niekoľkonásobne vrátiť, či už...
Kvalita výroby Kvalita výroby je v súčasnosti rozhodujúci fenomén podnikania. Je nielen základom komerčnej úspešnosti na trhu, ale aj nositeľom...
Charakterizujte model siedmich „S“ podľa firmy McKinsey a jeho význam pre implementáciu stratégie. Stratégia (strategy). Zosúladený súbor aktivít zameraný na...
Jednou z najdôležitejších úloh podniku je zabezpečiť, aby boli všetky pracovné miesta obsadené primerane kvalifikovanými a spoľahlivými zamestnancami. Ide o...
Riadenie vzťahov so zákazníkmi Riadenie vzťahov so zákazníkmi (Customer Relationship Management) je vytváranie a zlepšovanie vzťahov so zákazníkom predovšetkým prostredníctvom...
Odmeňovanie pracovníkov je dôležitá personálna činnosť aj z ekonomického aj z psychologického hľadiska. Je spojená s postavením a uznaním. Pôsobí...
Metodické postupy možno posudzovať aj z hľadiska potreby zlepšovania v organizácii, situácií, ktoré sú z pravidla vnímané ako typické problémové...
Vlastná negativita sa niekedy dá identifikovať pomerne s veľkými problémami. Vzniká vtedy, ak naše postoje, myšlienky a pocity sa prejavujú...
V dnešnej dobe sa trh práce neustále mení a prispôsobuje sa novým technológiám, trendom a potrebám podnikov. Jedným z najväčších...
V ktorých rokoch vznikli portfóliové modely? V 70. rokoch V ktorých rokoch publikoval M. Porter svoje kľúčové diela? Ktoré to...
Dosiahnuť úspech si vyžaduje veľmi veľa práce, čo znamená, že naplneniu konkrétnych cieľov musíte trocha napomôcť. A podobne to platí...
Riadenie vzťahu so zákazníkmi (CRM – Customer relationship management) sa v súčasnej dobe stalo obľúbeným pojmom s vysokou frekvenciou jeho...
Posudzovanie pracovníka je psychologicky závažné (Štikar, J., Rymeš, M., Riegel, K., Hoskovec, J., 2003). Je to spôsobené tým, že posudzovanie...
Cena ako druhý nástroj marketingového mixu zohráva kľúčovú úlohu nielen v komerčnej sfére pri určovaní hodnoty produktu, ale aj v...
V oblasti výpočtovej techniky je dôležité rozlišovať medzi rôznymi typmi pamätí, ktoré slúžia na uchovávanie a záznam údajov. Medzi najzákladnejšie...
Je založený na analýze a zhodnotení poznatkov manažérskej praxe. Vzhľadom na šírku týchto skúseností v rôznych oblastiach a na rôznych...
Riadenie zmien v organizácii Model riadenia zmien v organizácii (Kurt Lewin) vychádza z toho, že sily vedúce ku zmene pôsobia...
Organizovanie ako manažérska funkcia plní svoje poslanie v integrácii s ostatnými manažérskymi funkciami. Organizovanie sa v praxi zameriava na vytváranie...
Prvým krokom k realizáciiu zmeny je diagnóza – hľadanie odpovedí na otázky typu: "Aké zmeny treba urobiť v mojej organizácií,...
Kvalifikácia a vzdelanie sú ťažko kvantifikovateľné vlastnosti človeka a preto nie je ľahké identifikovať potreby podniku v oblasti vzdelávania. V...