Segmentácia – voľba cieľových trhov
Voľba cieľových trhov nasleduje po identifikácii trhových segmentov. Hodnotenie trhových segmentov, 2 faktory: - celkovú príťažlivosť segmentu - ciele a...
Voľba cieľových trhov nasleduje po identifikácii trhových segmentov. Hodnotenie trhových segmentov, 2 faktory: - celkovú príťažlivosť segmentu - ciele a...
Q = n . p . q Q - odhad bežného dopytu n - minimum kúpené priemerným zákazníkom p -...
Prípadová štúdia - Marketingový manažment Stiahnite si súbor Prípadová štúdia - Marketingový manažment (PDF). Ukážka dokumentu Pozrite si náhľad dokumentu...
Segmentácia obchodných trhov: 1) demografia: - odvetvie, - veľkosť odberateľa, - umiestnenie, 2) prevádzkové: - technológia, - status užívateľ/ neužívateľ,...
Etapy životného cyklu výrobku - zavedenie - rast - zrelosť - pokles Marketingové stratégie v etape zavádzania - stratégia rýchleho...
Vývoj a testovanie koncepcie vývoj koncepcie: - koncepcie kategórií - koncepcie značky testovanie koncepcie Podnikateľská analýza - určovanie predaja -...
Identifikácia trhových segmentov vychádza z analýzy trhových segmentov. Úrovne segmentácie trhu - Hromadný marketing - segmentový marketing - Cielený marketing...
Ciele a úlohy marketingového riadenia Cieľom marketingového riadenia (marketingového manažmentu) organizácie – je uspokojiť podnikateľské zámery danej organizácie tým, že...
Komercializácia, otázky: - kedy - kde - komu - ako Etapy procesu adaptácie spotrebiteľa: - uvedomovanie si - záujem -...
Východiská pre segmentáciu spotrebiteľských trhov: 1) Geografická segmentácia - počet obyvateľov - charakter oblasti, - podnebie; 2) Demografická segmentácia: -...
Etapy procesu vývoja nových výrobkov: - tvorba nápadov, - hodnotenie nápadov, - výber nápadov, - koncepčné riešenie nového produktu, -...
Bariéry vstupu a výstupu z odvetvia - analýza odvetvia a konkurencie Bariéry vstupu a pohyblivosti: - vysoká kapitálová náročnosť, -...
2 možnosti získania nových výrobkov: 1 - akvizícia: - kúpa od inej firmy, - kúpa patentu, - kúpa licencie, 2...
Trh je realizovaný dopytom, ktorý na ňom existuje. Trh je vlastne dopytom. Hlavné koncepcie predpovedania (merania) dopytu: otázka "Ako je...
Hodnotenie nových nápadov Dobrá firma motivuje zamestnancov, aby odovzdávali nápady predsedovi pre nápady ktorého údaje sú všeobecne známe. Nápady by...
Vývoj marketingových oddelení (6) I. Etapa: Jednoduché predajné oddelenie II. Etapa: Predajné oddelenia s pridruženými marketingovými funkciami III. Etapa: Samostatné...
Odhad budúceho dopytu 3 - stupňové metódy pre určovanie predpovedí: 1) predpoveď vývoja prostredia 2) predpoveď vývoja odvetvia 3) predpoveď...