Riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM)
Budúcnosť e-iniciatív (napr. zákaznícke portály, e-commerce stránky, komunity s pridanou hodnotou): a) schopnosť manažmentu vzťahov so zákazníkmi riešiť problémy naprieč...
Budúcnosť e-iniciatív (napr. zákaznícke portály, e-commerce stránky, komunity s pridanou hodnotou): a) schopnosť manažmentu vzťahov so zákazníkmi riešiť problémy naprieč...
a) prevádzkový (operatívny) CRM (operational CRM) - slúži na automatizáciu spomenutých troch podnikových činností: predaja, servisu a marketingu a s...
Riadenie vzťahov so zákazníkmi Riadenie vzťahov so zákazníkmi (Customer Relationship Management) je vytváranie a zlepšovanie vzťahov so zákazníkom predovšetkým prostredníctvom...
Riadenie vzťahu so zákazníkmi (CRM – Customer relationship management) sa v súčasnej dobe stalo obľúbeným pojmom s vysokou frekvenciou jeho...
Z marketingového hľadiska medzi najdôležitejšie príčiny, ktoré vyvolali potrebu vzniku systémov typu CRM, boli nasledujúce trendy: - deregulácia trhov, -...
Budúcnosť e-iniciatív (napr. zákaznícke portály, e-commerce stránky, komunity s pridanou hodnotou): a) schopnosť manažmentu vzťahov so zákazníkmi riešiť problémy naprieč...