Zobraziť novšie správy 7 02.5.2008 – Vývoj manažmentu rizika 02.5.2008 – Hodnotenie rizika nových produktov 02.5.2008 – Hodnotenie rizika regiónov a štátov 02.5.2008 – Rešpektovanie rizika korekciou kritérií hodnotenia 02.5.2008 – Izolované hodnotenie rizika 02.5.2008 – Hodnotenie rizika a prijateľné riziko 02.5.2008 – Podstata a náplň hodnotenia rizika 02.5.2008 – Možnosti počítačovej podpory merania rizika 02.5.2008 – Metódy počítačovej simulácie 02.5.2008 – Pravdepodobnostné a rozhodovacie stromy 02.5.2008 – Identifikácia a analýza faktorov rizika 02.5.2008 – Klasifikácia podnikateľských rizík – druhy rizík 02.5.2008 – Politické riziko 02.5.2008 – Riziko v oblasti informatiky 02.5.2008 – Ekonomické riziko 02.5.2008 – Finančné riziko 02.5.2008 – Obchodné riziko 02.5.2008 – Technické riziko 02.5.2008 – Výrobné riziko 02.5.2008 – Neistota, riziko, čisté riziko 02.5.2008 – Finančné potreby podniku 02.5.2008 – Metódy analýzy rizika 02.5.2008 – RIZIKO INVESTOVANIA 02.5.2008 – METÓDY HODNOTENIA INVESTIČNÝCH PROJEKTOV 02.5.2008 – RIZIKO INVESTIČNÝCH PROJEKTOV 02.5.2008 – METÓDY, KTORÉ POVAŽUJÚ ZA EFEKT Z INVESTÍCIE PEŇAŽNÉ PRÍJMY 02.5.2008 – METÓDY, KTORÉ POVAŽUJÚ ZA EFEKT Z INVESTÍCIE ZISK 02.5.2008 – HODNOTENIE EFEKTÍVNOSTI INVESTIČNÝCH PROJEKTOV 02.5.2008 – KAPITÁLOVÝ ROZPOČET A HODNOTENIE REÁLNOSTI PROGNÓZ 02.5.2008 – KAPITÁLOVÝ ROZPOČET PRI OBMEDZENÝCH ZDROJOCH 02.5.2008 – Faktory vplývajúce na finančnú politiku 02.5.2008 – FINANČNÁ POLITIKA PODNIKU 02.5.2008 – Finančné rozhodovanie a fázy finančného rozhodovania 02.5.2008 – Štruktúra finančného riadenia 02.5.2008 – Globalizácia finančných trhov 02.5.2008 – Finančné riadenie a finančná revolúcia 02.5.2008 – Finančný manažment, finančné riadenie 02.5.2008 – Vývoj a súčasné poňatie moderného finančného manažmentu 29.4.2008 – Klasifikácia psychologických činiteľov predaja 29.4.2008 – Hodnota a hodnota vnímaná zákazníkom 29.4.2008 – HĽADANIE A POSUDZOVANIE PERSPEKTÍVNEHO ZÁKAZNÍKA 29.4.2008 – OSOBNOSŤ ZÁKAZNÍKA A PREDAJ 29.4.2008 – PERSUÁZIA 29.4.2008 – EMPATIA A SPOKOJNOSŤ V PREDAJI 29.4.2008 – KOMUNIKÁCIA V PROCESE PREDAJA 29.4.2008 – DETERMINANTY SPOTREBITEĽSKÉHO SPRÁVANIA 29.4.2008 – INDIVIDUÁLNE VPLYVY 29.4.2008 – ENVIROMENTÁLNE VPLYVY 29.4.2008 – Osobnosť predajcu 29.4.2008 – Elektronické internetové obchodovanie 29.4.2008 – E-obchodovanie a nákupné a predajné chovanie 29.4.2008 – Adaptácia na nový vek elektronického marketingu 29.4.2008 – Tradičný marketing vs. kybermarketing 29.4.2008 – Produktový mix služby 29.4.2008 – Etapy strategického riadenia marketingu služieb 29.4.2008 – Kvalita služieb 29.4.2008 – Spojitosť služieb a výrobkov 29.4.2008 – CRM – Customer relationship management 29.4.2008 – Nová ekonomika 29.4.2008 – Nová filozofia, koncepcia a techniky marketingu 29.4.2008 – Vývoj marketingu a marketingové priority 29.4.2008 – Marketing blízkej budúcnosti a jeho perspektívy 29.4.2008 – Externé mikroprostredie podniku 29.4.2008 – Interné mikroprostredie podniku 29.4.2008 – Demografické prostredie v marketingu 29.4.2008 – Ekonomické prostredie v marketingu 29.4.2008 – Prírodné prostredie v marketingu 29.4.2008 – Technologické prostredie v marketingu 29.4.2008 – Politické prostredie v marketingu 29.4.2008 – Kultúrne prostredie v marketingu 29.4.2008 – Zahraničné trhy a medzinárodný systém obchodu 29.4.2008 – Globalizácia trhov 29.4.2008 – VYPRACOVANIE HODNOTOVÝCH PONÚK 29.4.2008 – POTENCIÁLNE CESTY PODNIKOVÉHO RASTU 29.4.2008 – Ako hľadať marketingové príležitosti? 29.4.2008 – IDENTIFIKÁCIA TRHOVÝCH PRĹEŽITOSTÍ 29.4.2008 – Marketing ako tvorca a poskytovateľ hodnoty 29.4.2008 – Reaktívny, anticipatívny a marketing utvárajúci potreby 29.4.2008 – Hromadný a cielený marketing, marketing na úrovni zákazníkov 29.4.2008 – HLAVNÉ KROKY PROCESU RIADENIA MARKETINGU 29.4.2008 – Moderné trendy vo svetovom marketingu 23.4.2008 – Marketingová komunikácia mesta 23.4.2008 – Podmienky fungovania direct marketingu 23.4.2008 – Základné formy direct marketingu 23.4.2008 – Druhy direct marketingu 23.4.2008 – Definície direct marketingu 23.4.2008 – Dôvody rozvoja direct marketingu 23.4.2008 – Kotlerov pohľad na marketingovú komunikáciu 23.4.2008 – INTERNET 23.4.2008 – DIRECT MARKETING 23.4.2008 – TELEFÓN A TELEFONISTA 23.4.2008 – Predajcovia 23.4.2008 – Internet – Ako nezaspať dobu 23.4.2008 – Internet – Ako znížiť náklady 23.4.2008 – Internet – Ako zväčšiť svoje trhy 23.4.2008 – Internet – Ako uskutočňovať obchodné jednania 23.4.2008 – Internet – Ako zlepšiť služby zákazníkom 23.4.2008 – Internet – Ako zlepšiť image organizácie 23.4.2008 – Umiestnenie reklamy na internete 23.4.2008 – Reklama na internete 23.4.2008 – Prečo zvoliť internet? 23.4.2008 – Media typy: TV, rozhlas, časopisy, noviny, plagáty, Internet 23.4.2008 – PROPAGÁCIA AKO PROSTRIEDOK MARKETINGU 23.4.2008 – INTERNET – CHARAKTERISTIKA A MOŽNOSTI V MARKETINGOVEJ STRATÉGII 23.4.2008 – Oblasti public relations a ich nástroje 23.4.2008 – Lobovanie – lobing 23.4.2008 – Krízová a príležitostná komunikácia 23.4.2008 – Vzťahy so zamestnancami 23.4.2008 – Finančné vzťahy – finančný PR 23.4.2008 – Vzťahy s komunitou 23.4.2008 – Vzťahy s médiami 23.4.2008 – Vzťahy so spotrebiteľmi 23.4.2008 – Firemná komunikácia 23.4.2008 – Cieľové skupiny public relations 23.4.2008 – Proces PR 23.4.2008 – Miesto a význam public relations (PR) 16.4.2008 – FAKTORY VEDÚCE K NESPOKOJNOSTI, FAKTORY VEDÚCE K SPOKOJNOSTI 16.4.2008 – Kariéra pracovníkov a vývoj kariéry 16.4.2008 – Motivácia 16.4.2008 – VZDELÁVANIE PRACOVNÍKOV 16.4.2008 – PREPÚŠŤANIE PRACOVNÍKOV 16.4.2008 – Plánovanie pracovníkov 16.4.2008 – Výber pracovníkov 16.4.2008 – Nábor pracovníkov – pracovný nábor 16.4.2008 – Analýza pracovného miesta 16.4.2008 – Plánovanie a Stratégia ĽZ 16.4.2008 – PERSONÁLNA POLITIKA A PERSONÁLNA STRATÉGIA 16.4.2008 – Úvod do riadenia ľudských zdrojov 15.4.2008 – HODNOTENIE PRÁCE 15.4.2008 – Mzdové systémy v organizácií 15.4.2008 – FINANČNÉ ODMEŇOVANIE PRACOVNÍKOV 15.4.2008 – Riadenie kariéry 15.4.2008 – Obsah vzdelávacích programov 15.4.2008 – Realizácia vzdelávania 15.4.2008 – Plánovanie vzdelávania 15.4.2008 – Potreby vzdelávania a analýza potreby 06.4.2008 – Ako zvládnuť zmenu v pracovnej skupine 06.4.2008 – Prečo majú ľudia sklon vzdorovať zmene? 03.4.2008 – Prečo je zmena dôležitá? 03.4.2008 – Zmeny v školstve a vzdelávaní 03.4.2008 – Pochutiny 03.4.2008 – Metódy hodnotenia potravín 03.4.2008 – Mlieko a syry 03.4.2008 – Nápoje 03.4.2008 – TEXTIL A TEXTILNÉ VÝROBKY 03.4.2008 – POTRAVINY ŽIVOČÍŠNEHO PÔVODU 03.4.2008 – Potraviny rastlinného pôvodu 03.4.2008 – HLAVNÉ ZLOŽKY POTRAVÍN 03.4.2008 – POTRAVINY 03.4.2008 – DREVO A VÝROBKY Z DREVA 03.4.2008 – Žiaruvzdorné materiály 03.4.2008 – Oceľ – vlastnosti, druhy, výroba 03.4.2008 – FUNKCIE OBALOV A OZNAČOVANIE OBALOV 03.4.2008 – OBALY A BALENIE TOVAROV 03.4.2008 – Tovaroznalectvo – definícia 02.4.2008 – Oceňovanie škôd a strát z titulu znečisťovania ŽP 02.4.2008 – PRINCÍPY EKOLOGICKEJ POLITIKY 02.4.2008 – Stav životného prostredia na Slovensku 02.4.2008 – ATMOSFÉRA 02.4.2008 – VODA 02.4.2008 – Životné prostredie 02.4.2008 – Ochrana životného prostredia 02.4.2008 – Integrácia a Európska únia 02.4.2008 – Odkúpenie pohľadávok – faktoring a forfaiting 02.4.2008 – Dokumentačné a zmluvné zabezpečenie vývozu 02.4.2008 – Vývoz – teritoriálny a komoditný prieskum 02.4.2008 – Vývoz 02.4.2008 – Colná a cenová politika 02.4.2008 – Informácie o podmienkach eliminácie rizík 02.4.2008 – Dokumentárne platby 02.4.2008 – Komoditná a teritoriálna štruktúra ZO 31.3.2008 – Etapy úverového procesu 31.3.2008 – ÚVEROVÉ OBCHODY 31.3.2008 – Pasívne úverové obchody bánk 31.3.2008 – Banková regulácia a dohľad 31.3.2008 – Transformácia z jednostupňovej na dvojstupňovú bankovú sústavu po roku 1990 31.3.2008 – VZŤAHY SUBJEKTOV V BANKOVEJ SÚSTAVE 31.3.2008 – Bankový systém 31.3.2008 – Štruktúra bankového systému na Slovensku 31.3.2008 – BANKOVÁ SÚSTAVA 31.3.2008 – POISTENIE PRE PRÍPAD PRERUŠENIA PREVÁDZKY 31.3.2008 – Poistenie majetku 31.3.2008 – ÚČASTNÍCI POISTNÉHO VZŤAHU 31.3.2008 – POISTNÁ ZMLUVA 31.3.2008 – Poisťovníctvo 31.3.2008 – BURZOVÝ SYSTÉM A OBCHODOVANIE 31.3.2008 – BURZOVÝ TRH A JEHO REGULÁCIA 31.3.2008 – OBCHODNÝ SYSTÉM BÚRZ 31.3.2008 – MIMOBURZOVÉ OBCHODY 31.3.2008 – BURZOVÝ SYSTÉM 31.3.2008 – OPCIE 31.3.2008 – ARBITRÁŽNE STRATÉGIE 31.3.2008 – STRATÉGIE ZABEZPEČOVANIA PORTFÓLIA 31.3.2008 – TRADINGOVÉ STRATÉGIE 31.3.2008 – HEDGINGOVÉ STRATÉGIE 31.3.2008 – FUTURITY 31.3.2008 – FORWARD 31.3.2008 – Stratégie zabezpečenia portfólia 31.3.2008 – Hedgingové stratégie 31.3.2008 – Stratégie zamerané na znižovanie rizika 31.3.2008 – Stratégie tvorby optimálneho portfólia 31.3.2008 – Arbitrážne stratégie 31.3.2008 – Stratégie zamerané na dosahovanie zisku 31.3.2008 – Inštrumenty kolektívneho investovania a fondy 31.3.2008 – Dlhodobé dlhové inštrumenty 31.3.2008 – Krátkodobé dlhové inštrumenty 31.3.2008 – Psychologické teórie investovania 31.3.2008 – Anomálie na efektívnom trhu 31.3.2008 – Kritéria rozhodovania o finančnom investovaní 31.3.2008 – Teória efektívnych trhov 31.3.2008 – Akciové inštrumenty 31.3.2008 – Investičné inštrumenty 31.3.2008 – Riziko investovania 31.3.2008 – Metódy hodnotenia investičných projektov 31.3.2008 – FINANČNÉ ROZHODOVANIE V OBLASTI VECNÝCH INVESTÍCIÍ 31.3.2008 – METÓDY, KTORÉ POVAŽUJÚ ZA EFEKT Z INVESTÍCIE PEŇAŽNÉ PRÍJMY 31.3.2008 – METÓDY, KTORÉ POVAŽUJÚ ZA EFEKT Z INVESTÍCIE ZISK 31.3.2008 – Problémové situácie v USA 31.3.2008 – EFEKTÍVNOSŤ FINANČNÉHO SYSTÉMU 31.3.2008 – FINANČNÝ SYSTÉM V GLOBÁLNEJ EKONOMIKE 31.3.2008 – HLAVNÉ TRENDY VO VÝVOJI FINANČNÝCH TRHOV 31.3.2008 – Inštitucionálne usporiadanie finančného trhu 31.3.2008 – PODPORNÉ ČINNOSTI 31.3.2008 – PODNIKOVÉ ČINNOSTI 31.3.2008 – Manažment pohotových prostriedkov 31.3.2008 – Manažment pohľadávok 31.3.2008 – Manažment podnikových zásob 31.3.2008 – Obežný (krátkodobý) majetok 31.3.2008 – Majetková štruktúra podniku – štruktúra aktív podniku 31.3.2008 – Využívanie dlhodobého majetku 31.3.2008 – Opotrebovávanie dlhodobého majetku 31.3.2008 – Obstaranie a vyradenie dlhodobého majetku 31.3.2008 – KOMANDITNÁ SPOLOČNOSŤ 31.3.2008 – VEREJNÁ OBCHODNÁ SPOLOČNOSŤ 31.3.2008 – SUBJEKTY PODNIKANIA 30.3.2008 – Výskum efektívnosti marketingovej komunikácie 30.3.2008 – Výskum imidžu podniku 30.3.2008 – Výskum uvádzania nového výrobku na trh 30.3.2008 – PREPRAVNÉ DOKUMENTY 30.3.2008 – Dodacie podmienky a INCOTERMS 30.3.2008 – Dopravné poistenie 30.3.2008 – Špedícia – zasielateľstvo 30.3.2008 – Plánovanie produktu 30.3.2008 – Charakteristika a postup spracovania marketingového plánu 30.3.2008 – Marketingový plán a marketingové plánovanie 30.3.2008 – Rozhodovanie o komunikačnej stratégii 30.3.2008 – Rozhodovanie o distribučnej stratégii 30.3.2008 – Rozhodovanie o cenovej stratégii v MM 30.3.2008 – Alternatívy medzinárodnej výrobkovej stratégie 30.3.2008 – Strategické ciele výrobku 30.3.2008 – Analýza výrobku a sortimentu výrobkov 30.3.2008 – Rozhodovanie o výrobkovej stratégii v MM 30.3.2008 – Determinanty implantačných stratégií 30.3.2008 – Vysoké kapitálové investície s vysokou mierou kontroly 30.3.2008 – Vysoké kapitálové investície s nízkou mierou kontroly 30.3.2008 – Nízke kapitálové investície s vysokou mierou kontroly 30.3.2008 – Nízke kapitálové investície s nízkou mierou kontroly 30.3.2008 – Rozhodovanie o implantačnej stratégii 30.3.2008 – Rozhodovanie o marketingovej stratégii 30.3.2008 – Medzinárodný marketing ako politika získavania zákazníka 30.3.2008 – Medzinárodný marketing ako prvok filozofie podnikania 30.3.2008 – Základy medzinárodného marketingu 30.3.2008 – Implementácia marketingového plánu 30.3.2008 – Marketingové plánovanie – charakter a obsah 30.3.2008 – Meranie trhového dopytu 30.3.2008 – Zdroje marketingového informačného systému 30.3.2008 – Marketingový informačný systém (MIS) 30.3.2008 – Makroprostredie podniku 30.3.2008 – NÁKUPNÝ PROCES 30.3.2008 – FAKTORY OVPLYVŇUJÚCE NÁKUPNÉ CHOVANIE 30.3.2008 – Trhy inštitúcii a vládne trhy 30.3.2008 – Nákup na trhoch sprostredkovateľov 30.3.2008 – Nákupy organizácií 30.3.2008 – Marketingové stratégie – etapa zrelosti 30.3.2008 – Marketingové stratégie – etapa rastu 30.3.2008 – Marketingové stratégie – etapa zavádzania výrobku 30.3.2008 – Rozhodovanie o balení a značení 30.3.2008 – Rozhodovanie o značke 30.3.2008 – Rozhodovanie o výrobkových radoch 30.3.2008 – Rozhodovanie o výrobkovom mixe 30.3.2008 – Marketingový systém cestovného ruchu 30.3.2008 – Marketing cestovného ruchu 30.3.2008 – Správanie sa zákazníka pri nákupe služby 30.3.2008 – Vlastnosti služieb 30.3.2008 – Riadenie služieb na podporu výrobkov 30.3.2008 – Marketingové stratégie firiem poskytujúcich služby 30.3.2008 – Hlavné vlastnosti služieb 30.3.2008 – Zahájenie cenových zmien a reakcie na tieto zmeny 30.3.2008 – Prispôsobovanie ceny 30.3.2008 – Výber metódy tvorby cien 30.3.2008 – Tvorba ceny 30.3.2008 – Spolupráca, konflikty a konkurencia v marketingových cestách 30.3.2008 – Dynamika marketingových ciest 30.3.2008 – Manažment rozhodovania v marketingových cestách 30.3.2008 – Rozhodovanie o tvorbe marketingových ciest 30.3.2008 – Marketingové cesty 30.3.2008 – Podniková logistika 30.3.2008 – Vývoj logistiky 30.3.2008 – Špecifikácia logistických oblastí 30.3.2008 – Základné koncepcie chápania logistiky 30.3.2008 – Trendy vo veľkoobchode 30.3.2008 – Marketingové rozhodnutia vo veľkoobchode 30.3.2008 – Veľkoobchod 30.3.2008 – Trendy v maloobchode 30.3.2008 – Marketingové rozhodovanie manažéra maloobchodu 30.3.2008 – Vytváranie účinnej komunikácie 30.3.2008 – Pochopenie komunikačného procesu 30.3.2008 – Tvorba a riadenie integrovanej marketingovej komunikácie 30.3.2008 – PUBLIC RELATIONS 30.3.2008 – Hodnotenie účinnosti reklamy a inzercie 30.3.2008 – Rozhodovanie o médiu 30.3.2008 – Výber propagačnej správy 30.3.2008 – Rozhodovanie o rozpočte propagácie 30.3.2008 – Stanovenie cieľov inzercie a reklamy 30.3.2008 – VYPRACOVANIE A REALIZOVANIE INZERTNÉHO A REKLAMNÉHO PROGRAMU 30.3.2008 – Diagnostika a manažérska diagnostika 30.3.2008 – METÓDY REALIZÁCIE ZMIEN – TQM, BPR 30.3.2008 – Strategické zmeny v organizácii 30.3.2008 – Globalizácia a medzinárodná integrácia 30.3.2008 – GENERICKÉ KONKURENČNÉ STRATÉGIE 30.3.2008 – ANALÝZA JEDNOSEKTOROVÝCH AKTIVÍT 30.3.2008 – STRATEGICKÉ INFORMÁCIE 30.3.2008 – ANALÝZA EXTERNÉHO PROSTREDIA PODNIKU 30.3.2008 – STRATEGICKÁ DIAGNOSTIKA 30.3.2008 – RASTOVÉ STRATÉGIE 30.3.2008 – STRATEGICKÝ MANAŽMENT – sociologický a racionalistický prístup 29.3.2008 – INTERNET, INTRANET A EXTRANET 29.3.2008 – Hlavné trendy v rozvoji IS a ich prínos 29.3.2008 – Informačný systém firmy 29.3.2008 – MIS – Úlohy manažérov 29.3.2008 – Postup pri výbere vhodného MIS 29.3.2008 – Hlavné problémy rozvoja MIS 29.3.2008 – MIS ako konkurenčná výhoda 29.3.2008 – Podsystémy MIS 29.3.2008 – MANAŽÉRSKE INFORMAČNÉ SYSTÉMY (MIS) 29.3.2008 – EKONOMICKY OPTIMÁLNA VÝROBA 29.3.2008 – MANAŽMENT POVÝROBNÝCH ČINNOSTÍ 29.3.2008 – MANAŽMENT OBSLUŽNÝCH ČINNOSTÍ 29.3.2008 – MANAŽMENT PRÍPRAVY VÝROBY 29.3.2008 – MANAŽMENT VÝROBY V SÚČASNOSTI 29.3.2008 – PROBLÉMOVÉ OKRUHY VÝROBNÉHO MANAŽMENTU 29.3.2008 – MANAŽMENT VÝROBY V SYSTÉME RIADENIA PODNIKU 29.3.2008 – KONTROLA A CONTROLLING 29.3.2008 – Organizačný proces 29.3.2008 – Organizovanie 29.3.2008 – DELEGOVANIE 29.3.2008 – PARTICIPÁCIA PRACOVNÍKOV 29.3.2008 – Proces rozhodovania v organizácii 29.3.2008 – Mzdové formy 29.3.2008 – Mzdová politika a riadenie miezd 29.3.2008 – Hodnotenie efektivity náborovej činnosti 29.3.2008 – Získavanie, výber a prijímanie zamestnancov 29.3.2008 – Mocenské základne v organizáciách 29.3.2008 – Euromanažér (globálny manažér) 29.3.2008 – Teória transformačného vedenia 29.3.2008 – SITUAČNÉ TEÓRIE 29.3.2008 – Vedenie a teórie vedenia 29.3.2008 – POROVNANIE JAPONSKÉHO A AMERICKÉHO MANAŽMENTU 29.3.2008 – Empirický manažment – pragmatická škola manažmentu 29.3.2008 – Moderný manažment – matematická a systémová škola manažmentu 29.3.2008 – Klasický manažment – procesná škola manažmentu 29.3.2008 – TEÓRIE EUROAMERICKÉHO MANAŽMENTU 29.3.2008 – Definícia manažmentu 29.3.2008 – Príčiny zlyhania skupiny 29.3.2008 – Štýl vedenia pracovnej skupiny 29.3.2008 – Metódy práce a vedenia skupiny 29.3.2008 – Ako zvládnuť vlastnú negativitu 29.3.2008 – Odborný prístup 29.3.2008 – Model tvorby ohnísk 29.3.2008 – Prístup zdola – nahor (Ohniskový model) 29.3.2008 – Prístup zhora – nadol 29.3.2008 – Výber metódy a stratégie zmeny – reakcia 29.3.2008 – Kto presadí zmenu? 29.3.2008 – Zmena a manažér 29.3.2008 – Prečo manažment zmien 29.3.2008 – Úrovne zmeny Zobraziť staršie správy 9 Už ste čítali?