Zobraziť novšie správy 6 19.10.2009 – Východoázijský model hospodárskej politiky 19.10.2009 – Európsky smer hospodárskej politiky 19.10.2009 – Anglo-americký smer (anglosaský model) tvorby a aplikácie HP 19.10.2009 – Monetarizmus 19.10.2009 – Neoliberálna hospodárska politika 19.10.2009 – Neokonzervatívna hospodárska politika 19.10.2009 – Neokeynesiánska hospodárska politika 19.10.2009 – Liberálna (konzervatívna) hospodárska politika 19.10.2009 – Keynesiánska hospodárska politika 19.10.2009 – Klasická hospodárska politika 19.10.2009 – Smery hospodárskej politiky 19.10.2009 – Podstata NHP 19.10.2009 – Poslanie hospodárskej politiky 19.10.2009 – Význam hospodárskej politiky v trhovej ekonomike 19.10.2009 – Hospodársky politický systém (HPS) 19.10.2009 – Stratégia a taktika – definície 19.10.2009 – Štát – definícia 19.10.2009 – Politika – definícia 19.10.2009 – Hospodárstvo – definícia 19.10.2009 – Vzájomný vzťah politických a ekonomických vied 19.10.2009 – Vzťah politológie k iným vedám a vedným disciplínam 19.10.2009 – Postavenie politológie v systéme vied 20.9.2009 – Informačná revolúcia v marketingovom výskume 22.4.2009 – ACTIVE Personnel Solutions 30.3.2009 – Testy z logistiky on-line 30.3.2009 – Testy z manažmentu výroby on-line 30.3.2009 – Testy z poisťovníctva on-line 30.3.2009 – Testy z manažmentu on-line 30.3.2009 – Testy z európskej integrácie on-line 30.3.2009 – Testy z bankovníctva on-line 30.3.2009 – Testy z financií a investovania on-line 30.3.2009 – Testy z marketingu on-line 30.3.2009 – Testy z ekonomiky on-line 21.3.2009 – Nástroje na meranie návštevnosti webu 20.3.2009 – PPC systémy: Google AdWords, Sklik, eTarget, AdFox 20.3.2009 – Textová reklama a PPC 20.3.2009 – Reklama v mobiloch 20.3.2009 – Bannery a grafická reklama 20.3.2009 – Brandová a výkonová internetová reklama 20.3.2009 – Search engine marketing – SEM 20.3.2009 – Copywriting 20.3.2009 – Budovanie webových stránok 20.3.2009 – Kľúčové slová 20.3.2009 – Virálny marketing 20.3.2009 – Marketingové ciele webu 20.3.2009 – Výhody a nevýhody internetového marketingu 20.3.2009 – 13 rád ako komunikovať s cieľovými skupinami on-line 20.3.2009 – PR na Slovensku 19.3.2009 – Analýza návštevnosti webu – základné pojmy 19.3.2009 – Skladovanie a preprava 19.3.2009 – Druhy veľkoobchodov 19.3.2009 – Typy maloobchodov 19.3.2009 – On-line marketing a maximarketing 19.3.2009 – Distribučné cesty priameho marketingu 19.3.2009 – Priamy marketing 19.3.2009 – Hodnotenie predajcov 19.3.2009 – Usmerňovanie obchodných zástupcov 19.3.2009 – Motivovanie predajcov 19.3.2009 – Výcvik predajcov 19.3.2009 – Získavanie a výber predajcov 19.3.2009 – Veľkosť a odmeňovanie predajnýc síl 19.3.2009 – Štruktúra predajnej sily 19.3.2009 – Stratégia predajnej sily 19.3.2009 – Predajné sily 19.3.2009 – Obchodné jednanie a taktiky jednania 19.3.2009 – Realizácia marketingu 19.3.2009 – Marketingová organizačná štruktúra 19.3.2009 – Obchodná propagácia 19.3.2009 – OCHODNÁ PROPAGÁCIA 19.3.2009 – Efektivita médií a účinnosť reklamy 19.3.2009 – 5 M a reklama 19.3.2009 – Komunikačný mix – faktory 19.3.2009 – Propagačný mix 19.3.2009 – Komunikačný proces a komunikačné cesty 19.3.2009 – Tvorba komunikovanej správy 19.3.2009 – Distribučné cesty – hodnotenie alternatív 19.3.2009 – Distribučné cesty – alternatívy 19.3.2009 – Distribučné cesty – úroveň zásobovania 19.3.2009 – Význam marketingových distribučných ciest 19.3.2009 – Konflikty v distribučných cestách 19.3.2009 – Marketingoví sprostredkovatelia 19.3.2009 – Metódy tvorby cien 19.3.2009 – Životný cyklus výrobku a trhu 19.3.2009 – Hodnotenie nových nápadov 19.3.2009 – Vývoj nových produktov – proces a zdroje nápadov 19.3.2009 – Vývoj nových produktov – analýza 19.3.2009 – Testovanie trhov 19.3.2009 – Komercializácia a adaptácia výrobkov 19.3.2009 – Segmentácia – voľba cieľových trhov 19.3.2009 – Segmentácia – identifikácia trhových segmentov 19.3.2009 – Segmentácia obchodných trhov 19.3.2009 – Segmentácia spotrebiteľských trhov 19.3.2009 – Analýza odvetvia a konkurencie 19.3.2009 – Bariéry vstupu a výstupu z odvetvia 19.3.2009 – Analýza marketingového prostredia 19.3.2009 – Odhad budúceho dopytu 19.3.2009 – Odhad bežného dopytu 19.3.2009 – Meranie a predvídanie dopytu trhu 17.3.2009 – Financovanie samosprávneho kraja 17.3.2009 – Samosprávny kraj 17.3.2009 – Mesto 17.3.2009 – Združenie obcí 17.3.2009 – Orgány obce 17.3.2009 – Financovanie obce 17.3.2009 – Obec 17.3.2009 – Dôchodková správcovská spoločnosť 17.3.2009 – Uzavretý podielový fond 17.3.2009 – Špeciálny podielový fond 17.3.2009 – Otvorený podielový fond 17.3.2009 – Podielové fondy 17.3.2009 – Kolektívne investovanie – definícia 17.3.2009 – Teória racionálnych očakávaní 17.3.2009 – Trh práce a odbory 17.3.2009 – Trh práce a štát 15.3.2009 – Vznik trhovej ekonomiky v Európe 15.3.2009 – Konzervatizmus 15.3.2009 – Alternatívne teórie trhovej ekonomiky 15.3.2009 – Súčasné ekonomické teórie 15.3.2009 – Od liberalizmu k neoliberalizmu 15.3.2009 – Konzervatizmus 15.3.2009 – Výrazné postavy v ekonomickom myslení v 1. ČSR 15.3.2009 – Postavy ekonomického myslenia na Slovensku 15.3.2009 – Metodologické východiská ekonómie 15.3.2009 – Ekonomické problémy 15.3.2009 – PREDMET A METODOLÓGIA EKONOMICKEJ TEÓRIE 15.3.2009 – Neokeynesovstvo a postkeynesovstvo 15.3.2009 – Neoklasická ekonómia 05.3.2009 – Návratnosť vynaložených nákladov výroby 07.2.2009 – Existenčné minimum 07.2.2009 – Fond dôchodkového poistenia 07.2.2009 – Fond nemocenského poistenia 07.2.2009 – Poistenie domácností 07.2.2009 – Sociálne príjmy 07.2.2009 – Dane platené obyvateľstvom 07.2.2009 – Poplatky platené obyvateľstvom 07.2.2009 – Vydržanie 07.2.2009 – Darovanie 07.2.2009 – Dedenie, dedenie zo závetu, dedenie zo zákona 07.2.2009 – Podielové vlastníctvo, bezpodielové vlastníctvo, držba 07.2.2009 – Majetok domácností 07.2.2009 – Životné minimum 07.2.2009 – Životná úroveň domácností 07.2.2009 – Príjmy a dôchodky domácností 07.2.2009 – Domácnosť, definícia domácnosti 16.1.2009 – ZMENA A SKONČENIE PRACOVNÉHO POMERU 09.1.2009 – Mikroprostredie podniku 17.12.2008 – Monopol, oligopol, konkurencia a maximalizácia zisku podniku v podmienkach rôznych typov trhovej konkurencie 17.12.2008 – Investície v poľnohospodárstve a ekonomické metódy hodnotenia investícií 17.12.2008 – Efektívnosť a hospodárnosť podniku 17.12.2008 – Výroba a produkčné funkcie v poľnohospodárstve 17.12.2008 – NÁKLADY V AGROPRIEMYSLE A ICH MINIMALIZÁCIA 17.12.2008 – Náklady a modelovanie nákladov v poľnohospodárstve a podmienky minimalizacie 17.12.2008 – CENA AKO NÁSTROJ AGRÁRNEJ POLITIKY 17.12.2008 – ÚVERY A ÚROKY AKO NÁSTROJ AGRÁRNEJ POLITIKY 17.12.2008 – SUBVENCIE AKO NÁSTROJ AGRÁRNEJ POLITIKY 17.12.2008 – DANE AKO NÁSTROJ AGRÁRNEJ POLITIKY 17.12.2008 – ORGANIZAČNÉ OPATRENIA AKO NÁSTROJ AGRÁRNEJ POLITIKY 17.12.2008 – Makroekonomické nástroje agrárnej politiky 17.12.2008 – RENTABILITA 17.12.2008 – PRODUKTÍVNOSŤ PODY A ZVIERAT 17.12.2008 – Kategórie ekonomických vzťahov v poľnohospodárstve 17.12.2008 – Ekonomická charakteristika výrobných faktorov v poľnohospodárstve 17.12.2008 – Ekonomické výrobné podmienky v poľnohospodárstve 17.12.2008 – Pôdohospodárske odvetvia a inštitúcie, úrady, orgány, zväzy, združenia, 17.12.2008 – Pôdohospodársky rezort v ekonomike Slovenska 17.12.2008 – Agrokomplex 16.12.2008 – Presadenie sa v podniku – obrat v podniku 16.12.2008 – Presadenie sa na trhu – dosiahnutie obratu na trhu 16.12.2008 – Podpora predaja, spotrebiteľská, obchodná, firemná, faktory podpory predaja 16.12.2008 – Predaj ako priamy nástroj odbytu 16.12.2008 – Ovplyvňovanie v cenovej politike, psychologické pôsobenie, faktory citlivosti 16.12.2008 – Cena a cenový vývoj, cenové stratégie a faktory určujúce cenu 16.12.2008 – Marketingový priestor, zlepšenie výkonu na trhu, udržanie trhov a ich rozvoj a kombinácia výrobkov na trhy 16.12.2008 – Plánovanie a budovanie rentabilnej pozície na trhu 16.12.2008 – Analýza marketingu podniku – analýza podniku, trhu v odbore, konkurencie a jej formy 16.12.2008 – Diagnostika podnikového marketingu, diagnostika ako kocepcia riadenia a ako funkcia 16.12.2008 – Analýza zákazníka, vlastnosti a chovanie zákazníka, rozhodovací proces 16.12.2008 – Filozofia marketingu podniku pre trvalý úspech, základné stavebné kamene v podnikovom marketingu 16.12.2008 – Makretingové prostredie agrárneho marketingu 16.12.2008 – Agrárny marketing, jeho faktory, marketingové prístupy pri vstupe na trh 16.12.2008 – Rozhodujúce výrobné faktory PPoK 16.12.2008 – Úlohy SAMO, Intervenčnej poľnohospodárskej agentúry a Trhové poriadky 16.12.2008 – Aktuálne problémy agrárneho trhu SR a rozhodujúce subjekty agrárneho trhu 06.12.2008 – Strategické otázky 06.12.2008 – Stratégie interného a externého rastu, diverzifikácie a aliancie 06.12.2008 – Dominantná a marginálna stratégia, nika 06.12.2008 – Ofenzívna a defenzívna stratégia 06.12.2008 – Mocenské záujmy pri implementácii stratégie 06.12.2008 – Horizontálna a vertikálna integrácia 06.12.2008 – Korporátne stratégie a portfólio aktivít 06.12.2008 – Stratégie: Hall, Mintzberg, Miles, Snow 06.12.2008 – Stratégie vo vznikajúcich, zrelých a útlmových sektoroch 06.12.2008 – Implementácia stratégie 06.12.2008 – Rastové, stabilizačné a ústupové stratégie 06.12.2008 – Portfóliové stratégie 2 06.12.2008 – Portfóliové stratégie 1 06.12.2008 – Stratégia a životný cyklus firmy 06.12.2008 – Generické stratégie – Porter 06.12.2008 – Skúsenostná krivka 06.12.2008 – Model siedmich S podľa firmy McKinsey 06.12.2008 – Harvardská diagnostická schéma 06.12.2008 – Problémy v podnikovej stratégii 06.12.2008 – Zmeny v podnikovej praxi 06.12.2008 – Podniky v SR a stratégia 06.12.2008 – Stratégia a zahraničné podniky 06.12.2008 – Analýza odvetvia 06.12.2008 – Externá diagnostika 06.12.2008 – Interná diagnostika 06.12.2008 – Diagnostika v stratégii 06.12.2008 – Strategická segmentácia 06.12.2008 – Strategické rozhodovanie 06.12.2008 – Metóda STRADIN 06.12.2008 – Ciele a stratégia 06.12.2008 – Ciele 06.12.2008 – Formulácia stratégie 06.12.2008 – Vývoj strategického manažmentu 5 06.12.2008 – Vývoj strategického manažmentu 4 06.12.2008 – Vývoj strategického manažmentu 3 06.12.2008 – Vývoj strategického manažmentu 2 06.12.2008 – Vývoj strategického manažmentu 1 06.12.2008 – Stratégia podniku 06.12.2008 – Prístupy k stratégii 05.12.2008 – Psychologický slovník J-L 05.12.2008 – Psychologický slovník U-Z 05.12.2008 – Psychologický slovník S-T 05.12.2008 – Psychologický slovník P-R 05.12.2008 – Psychologický slovník M-O 05.12.2008 – Psychologický slovník E-I 05.12.2008 – Psychologický slovník A-D 05.12.2008 – Súčasné smery ekonomického myslenia 04.12.2008 – Obežný majetok 04.12.2008 – Zamestnanci a mzdy 04.12.2008 – Činnosti podniku a hodnotový reťazec 04.12.2008 – Predaj 04.12.2008 – Ceny 04.12.2008 – Oceňovanie majetku 04.12.2008 – Financovanie 04.12.2008 – Reprodukčný proces 04.12.2008 – Základy marketingu služieb a cestovného ruchu 7 04.12.2008 – Základy marketingu služieb a cestovného ruchu 5 04.12.2008 – Základy marketingu služieb a cestovného ruchu 4 04.12.2008 – Základy marketingu služieb a cestovného ruchu 3 04.12.2008 – Základy marketingu služieb a cestovného ruchu 2 04.12.2008 – Základy marketingu služieb a cestovného ruchu 1 04.12.2008 – Zájazdy cestovnej kancelárie a sprievodca 04.12.2008 – Animačné služby 04.12.2008 – Kúpeľné služby 04.12.2008 – Kongresové služby 04.12.2008 – Pohostinstvá a stravovanie 04.12.2008 – Ubytovacie zariadenia a hviezdičky 04.12.2008 – Reklama a PR v službách 04.12.2008 – Predaj služieb 04.12.2008 – ZALOŽENIE A VZNIK OBCHODNÝCH SPOLOČNOSTÍ 04.12.2008 – OBCHODNÝ REGISTER 04.12.2008 – PRÁVNA ÚPRAVA PODNIKANIA ZAHRANIČNÝCH OSÔB 04.12.2008 – PRÁVNE ÚKONY PODNIKATEĽSKÝCH SUBJEKTOV 04.12.2008 – OBCHODNÉ MENO A JEHO PRÁVNA OCHRANA 04.12.2008 – ZÁNIK ŽIVNOSTENSKÉHO OPRÁVNENIA 04.12.2008 – OHLASOVACIE A KONCESOVANÉ ŽIVNOSTI 04.12.2008 – SUBJEKTY OPRÁVNENÉ PREVÁDZKOVAŤ ŽIVNOSŤ 04.12.2008 – OBCHODNÝ ZÁKONNÍK 04.12.2008 – ZODPOVEDNOSŤ ORGANIZÁCIE ZA ŠKODU SPÔSOBENÚ PRACOVNÍKOVI 04.12.2008 – ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODU SPÔSOBENÚ ORGANIZÁCII 04.12.2008 – MZDA A NÁHRADA MZDY 04.12.2008 – PRACOVNÝ ČAS, ČAS ODPOČINKU, DOVOLENKA NA ZOTAVENIE 04.12.2008 – VÝKONY SÚDNYCH ROZHODNUTÍ v OSK 04.12.2008 – OPRAVNÉ PROSTRIEDKY V OBČIANSKO-SÚDNOM KONANÍ 04.12.2008 – OBČIANSKO-SÚDNE KONANIE 04.12.2008 – TRESTNÉ KONANIE 04.12.2008 – SÚSTAVA SÚDOV SR 04.12.2008 – OBČIANSKO – PRÁVNA ZODPOVEDNOSŤ 04.12.2008 – TRESTNOPRÁVNA ZODPOVEDNOSŤ 04.12.2008 – MIESTNE ORGÁNY ŠTÁTNEJ SPRÁVY A SAMOSPRÁVY 04.12.2008 – ÚSTAVA SLOVENSKEJ REPUBLIKY 04.12.2008 – VLÁDA SR – POSTAVENIE A PRÁVOMOC 04.12.2008 – NÁRODNÁ RADA SR – POSTAVENIE A KOMPETENCIE 04.12.2008 – ORGÁNY ŠTÁTNEJ SPRÁVY A ŠTÁTNEJ MOCI 04.12.2008 – SYSTÉM PRÁVA 04.12.2008 – VÝKLAD PRÁVA 04.12.2008 – PRÁVNE SKUTOČNOSTI 04.12.2008 – APLIKÁCIA PRÁVNEJ NORMY – INDIVIDUÁLNY PRÁVNY AKT 04.12.2008 – POJEM – PRÁVO 01.12.2008 – BM Work Agency 02.9.2008 – JOBPOINT 30.7.2008 – ALEKO agency 12.7.2008 – YUTEX 12.7.2008 – Trenkwalder 12.7.2008 – TEMPO 12.7.2008 – TARGET – International Executive Search 12.7.2008 – SYNERGIE Slovakia 12.7.2008 – Solomon Jordan 12.7.2008 – Start People 12.7.2008 – SLOVAKIA RECRUITMENT 12.7.2008 – PERSONEL EFEKT, personálna spoločnosť 12.7.2008 – Personality – personálne služby 12.7.2008 – Personal servis 12.7.2008 – People Place Slovakia 12.7.2008 – Pannon – Work Slovakia 12.7.2008 – MANPOWER SLOVENSKO 12.7.2008 – Lugera & Maklér 12.7.2008 – Key 6 Business Solutions 12.7.2008 – JOBS – Personnel Services 12.7.2008 – INFOWORK SLOVAKIA 12.7.2008 – INDEX NOSLUŠ, pracovno-personálna agentúra 12.7.2008 – HUMAN RENT Slovensko 12.7.2008 – HR Services 12.7.2008 – HOFÍREK CONSULTING 12.7.2008 – HILL International Slovakia 12.7.2008 – Hays Slovakia 12.7.2008 – Grafton Recruitment Slovakia 12.7.2008 – DEKRA kvalifikácia a poradenstvo 12.7.2008 – CRIT 12.7.2008 – COOLAGENT, EuroPair 12.7.2008 – BUSINESS ESSENTIALS 12.7.2008 – Anima HR 12.7.2008 – ADECCO 12.7.2008 – Activ Agency 12.7.2008 – 1. Československá personálna 12.7.2008 – ALP consulting 12.7.2008 – Recruit CZ 12.7.2008 – ARBEIT CZ 12.7.2008 – Uniworks CB 12.7.2008 – PROFI-MEN 12.7.2008 – AGENTURA PLUS 12.7.2008 – MAJORA – personální agentura 12.7.2008 – Personal fabric – agentura práce 12.7.2008 – Hays Czech Republic 12.7.2008 – Advanced Search 12.7.2008 – HR Service 12.7.2008 – HOFMANN WIZARD 12.7.2008 – PERSPEKTIVA CZ 12.7.2008 – HR Direct 12.7.2008 – ProfesKontakt 12.7.2008 – APROFES 12.7.2008 – Pragma – personální agentura 12.7.2008 – Mita Thor International 12.7.2008 – CVO Group Česká republika 12.7.2008 – May Consulting 12.7.2008 – ANEX personální agentura 12.7.2008 – Advantage Consulting 12.7.2008 – JobCity 12.7.2008 – Grafton Recruitment 12.7.2008 – MANPOWER 10.7.2008 – Majetková štruktúra podniku – dlhodobý majetok 10.7.2008 – Majetková štruktúra podniku – krátkodobý majetok 10.7.2008 – Fakulta hospodárskej informatiky – Ekonomická univerzita v Bratislave 10.7.2008 – Ústav medzinárodných vzťahov – Stredoeurópska vysoká škola v Skalici 10.7.2008 – Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave 10.7.2008 – Fakulta ekonómie a podnikania – Bratislavská vysoká škola práva 10.7.2008 – Katedra manažmentu – Akadémia ozbrojených síl generála M. R. Štefánika 10.7.2008 – Fakulta politických vied a medzinárodných vzťahov – Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici 10.7.2008 – Strategické plánovanie MIS – informačná stratégia firmy 08.7.2008 – Klasifikácia poistení – druhy poistení, typy poistení 03.7.2008 – Marketingové stratégie – etapa poklesu 02.7.2008 – Ďalšie druhy poistného v medzinárodnej preprave 01.7.2008 – Špeditérske činnosti a služby 01.7.2008 – Prepravné riziká 01.7.2008 – Stanovenie výšky poistného v medzinárodnej doprave 01.7.2008 – Základné druhy poistenia v medzinárodnej preprave 01.7.2008 – Uplatnenie logistiky v zasielateľstve 01.7.2008 – Medzinárodná federácia zasielateľských zväzov FIATA 01.7.2008 – Špedícia a zasielateľstvo 01.7.2008 – Dodacie podmienky a aplikácia INCOTERMS 01.7.2008 – INCOTERMS 1990 01.7.2008 – Subsystém informačného prenosu 01.7.2008 – Subsystém nákladnej dopravy 01.7.2008 – Subsystém osobnej dopravy 01.7.2008 – Dopravné systémy 01.7.2008 – Základné pojmy používané v doprave 01.7.2008 – Vzťah dopravy k pokroku 01.7.2008 – Distribúcia a komunikačný mix 01.7.2008 – Distribúcia, produktový mix a životný cyklus 01.7.2008 – Distribučný systém 01.7.2008 – Distribučná politika 01.7.2008 – Počítačom podporované metódy na podporu logistiky 01.7.2008 – Logistický systém firmy 01.7.2008 – Objednávky 01.7.2008 – Skladovanie 01.7.2008 – Sklady 01.7.2008 – DISTRIBUČNÁ LOGISTIKA 01.7.2008 – VÝROBNÁ LOGISTIKA 01.7.2008 – Plánovanie a riadenie výroby 01.7.2008 – Podnikové výrobné plánovanie 01.7.2008 – NÁKUP A ZÁSOBOVACIA LOGISTIKA 01.7.2008 – Úrovne podnikových logistických funkcií 01.7.2008 – Podnikové logistické funkcie 01.7.2008 – Logistický reťazec 01.7.2008 – Úloha a ciele podnikovej logistiky 01.7.2008 – Špecifikácia logistickej oblasti 01.7.2008 – Ciele logistiky 01.7.2008 – Koncepcie chápania logistiky 01.7.2008 – Vývoj logistiky v oblasti ekonómie 01.7.2008 – Úvod do logistiky 01.7.2008 – Investície a investičné projekty 01.7.2008 – Personálne plánovanie 01.7.2008 – Postup tvorby marketingového plánu 01.7.2008 – Plánovanie marketingu 01.7.2008 – METÓDA STRANDIN 01.7.2008 – Ďalšie prístupy k štruktúre business plánu 01.7.2008 – Osnova podnikateľského plánu – RPIC, SLOVEX, City University 01.7.2008 – ŠTRUKTÚRA PODNIKATEĽSKÉHO PLÁNU – Uwe Struck 01.7.2008 – Obsah podnikateľského plánu 01.7.2008 – PODNIKATEĽSKÝ PLÁN 30.6.2008 – Plánovanie nákupu materiálov 30.6.2008 – Finančné plánovanie – hodnotenie výnosnosti a rizikovosti 30.6.2008 – Metódy, techniky a modely tvorby finančného plánu 30.6.2008 – Obsah personálneho plánovania 30.6.2008 – PERSONÁLNE PLÁNOVANIE 30.6.2008 – Plánovanie výrobných kapacít 30.6.2008 – Agregované plánovanie výroby a dezagregácia 30.6.2008 – Plánovanie zásob 30.6.2008 – PLÁNOVANIE VÝROBY 30.6.2008 – PROCES STRATEGICKÉHO PLÁNOVANIA 30.6.2008 – ARGENTIHO MODEL KORPORATÍVNEHO PLÁNOVANIA 30.6.2008 – ORGANIZAČNÉ ZAČLENENIE PLÁNOVANIA 30.6.2008 – PLÁNOVACIE POSTUPY 30.6.2008 – HIERARCHIA PODNIKOVÝCH PLÁNOV 30.6.2008 – MODEL SYSTÉMU FIREMNÉHO PLÁNOVANIA 30.6.2008 – OBSAH FIREMNÉHO PLÁNOVANIA 30.6.2008 – ČINNOSTI NA DOSIAHNUTIE CIEĽA A SPÄTNÁ VÄZBA 30.6.2008 – ANALÝZA A ROZPRACOVANIE PREDPOKLADOV O VÝVOJI PRÍSLUŠNÉHO PROSTREDIA 30.6.2008 – FORMULÁCIA CIEĽOV 30.6.2008 – PODNIKOVÉ PLÁNOVANIE VO VYBRANÝCH KRAJINÁCH 30.6.2008 – Plánovací systém a obsah plánovania 30.6.2008 – Výhody a nevýhody plánovania 30.6.2008 – VÝVOJ FIREMNÉHO PLÁNOVANIA 29.6.2008 – Poistenie zodpovednosti za chybný výrobok 29.6.2008 – Platobná schopnosť poisťovne 29.6.2008 – Zodpovednosť zamestnávateľa za škodu a chorobách z povolania 29.6.2008 – Poistenie prerušenia prevádzky 29.6.2008 – Majetkové zdroje poisťovníctva 29.6.2008 – Analýza výplat poistných plnení 29.6.2008 – Analýza obchodných činností poisťovne 29.6.2008 – Analýza prijatého poistného 29.6.2008 – Analýza poistného 29.6.2008 – Analýza poistného trhu 29.6.2008 – Poistenie manželov 29.6.2008 – Obstarávacie náklady poistenia 29.6.2008 – Výpočet poistného 29.6.2008 – Základné poistné ukazovatele 29.6.2008 – Výpočet poistenia majetku FO a PO 29.6.2008 – Prevádzková činnosť poisťovne 29.6.2008 – Obchody poisťovní 29.6.2008 – Marketing v poisťovníctve 29.6.2008 – Poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania 29.6.2008 – Registrácia a likvidácia poistnej udalosti 29.6.2008 – Poistné 29.6.2008 – Prevádzková činnosť poisťovne 29.6.2008 – Zábranná činnosť poisťovní 29.6.2008 – Obchodná činnosť poisťovní 23.6.2008 – Manažér versus vodca 22.6.2008 – TEÓRIE VEDENIA 22.6.2008 – Funkcie manažmentu 22.6.2008 – Efektívny manažér 22.6.2008 – ROZHODOVANIE 22.6.2008 – ODDANOSŤ – LOJALITA – PRACOVNÍKOV 22.6.2008 – PARTICIPÁCIA 22.6.2008 – MOC V ORGANIZÁCII 22.6.2008 – Faktory ovplyvňujúce štýl vedenia 22.6.2008 – Euromanažér 22.6.2008 – Teória transformačného vedenia 22.6.2008 – SITUAČNÉ TEÓRIE 22.6.2008 – TEÓRIA CHARAKTERISTICKÝCH VLASTNOSTÍ 22.6.2008 – Vedenie 22.6.2008 – Poistné rezervy 22.6.2008 – Zaistenie – atribúty, význam, história, zaistná zmluva 22.6.2008 – Typy zaistenia 22.6.2008 – Zaistenie – základné pojmy 22.6.2008 – Slovenská asociácia maklérov v poisťovníctve 13.6.2008 – Poistný slovník R-Z 13.6.2008 – Poistný slovník P-P 13.6.2008 – Poistný slovník L-O 13.6.2008 – Poistný slovník A-K 13.6.2008 – Hlavné problémy rozvoja MIS v podnikovej praxi 13.6.2008 – Nové trendy v rozvoji MIS 13.6.2008 – Základné atribúty MIS 13.6.2008 – Ukážky štruktúry MIS 13.6.2008 – Klasifikácia MIS 13.6.2008 – Spôsoby zabezpečenia MIS 13.6.2008 – Internet, intranet, extranet 13.6.2008 – PC siete a možnosti ich využitia 13.6.2008 – Vývoj technológie spracovania dát v ISF 13.6.2008 – Typy IS a informačná pyramída 13.6.2008 – Základné pojmy manažérskej informatiky 13.6.2008 – Ďalší vývoj počítačov a IS podľa Billa Gatesa 13.6.2008 – Význam informácii a IS pre prácu manažérov 13.6.2008 – CRM ako technologický ekosystém 13.6.2008 – Pohľady na CRM 13.6.2008 – Riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) 12.6.2008 – On-line internetová poisťovacia agentúra 12.6.2008 – Môžete predávať poistenie on-line? 12.6.2008 – Top 10 odporúčaní pre webstránky poistných spoločností 12.6.2008 – Nové trendy v marketingu poisťovníctva 12.6.2008 – Marketingová stratégia poisťovne 12.6.2008 – Úvod do marketingu poisťovní a 8P 12.6.2008 – Interaktívny marketing poisťovne 12.6.2008 – Interný marketing poisťovne 10.6.2008 – VÝROBNÝ PROCES A JEHO ČLENENIE 22.5.2008 – Medzinárodná federácia špeditérskych zväzov FIATA 21.5.2008 – Číselník odborov merania Zobraziť staršie správy 8 Už ste čítali?