So spojením firemná kultúra sa stretol azda každý. Jej budovanie je dôležité pre každú spoločnosť, pričom sa to dá urobiť rôznymi spôsobmi. V poslednom čase je čoraz obľúbenejšou voľbou potlač firemného oblečenia logom spoločnosti.
Ide o finančne nenáročné riešenie, ktoré sa vám vyplatí z viacerých dôvodov. V tomto článku vám predstavíme tie najhlavnejšie.
Profesionalita, no aj bezplatná reklama
Pracovné odevy s logom firmy vytvárajú v prvom rade jednotný vizuálny dojem a posilňujú identitu spoločnosti. Všetci zamestnanci nosia jednotný štýl a pôsobia profesionálne.
Nielenže je to podstatné pre zamestnancov, všímajú si to aj vaši zákazníci a obchodní partneri. Jednoducho ide o znak profesionality. Keď zákazníci a partneri vstúpia na pracovisko, ihneď majú pocit, že sa obracajú na spoľahlivú a serióznu spoločnosť.
Nezáleží na tom, v akom odvetví pracujete. Vybaviť potlač sa dá aj na drobnosti, ako sú pracovné rukavice. Veď nie nadarmo sa hovorí, že na detailoch záleží. Pozornosť by ste mali venovať aj väčším kusom oblečenia.
Ak majú vaši zamestnanci možnosť nosiť svoje pracovné nohavice alebo tričká aj mimo firemné priestory, vyhrali ste. Potlač na nich bude totiž slúžiť ako mobilný billboard. Kdekoľvek sa totiž budú zamestnanci v potlačenom oblečení pohybovať, budú šíriť povedomie o značke. Táto „bezplatná” reklama môže vašej firme získať nových zákazníkov.
Výhodou pracovného oblečenia s potlačou je tiež jednoduchá identifikácia zamestnancov. Ak podnikáte v odvetví, v ktorom je priamy kontakt zákazníka s personálom nevyhnutný, ide o trefu do čierneho. Zákazníci tak zamestnancov okamžite rozpoznajú. Komunikácia bude jednoduchšia a zákaznícky servis budú klienti považovať za kvalitný.
Hoci sme v tomto článku spomenuli pracovné rukavice, nohavice a tričká, možností je neúrekom. Technológie sú dnes na vysokej úrovni a vy sa nemusíte nijako obmedzovať. Vaše logo tak môže zdobiť pracovné mikiny, bundy, čiapky, no dokonca aj pracovnú obuv.
Pre ktorý druh potlače sa rozhodnúť?
Obľúbenou možnosťou je vyšívanie, pretože logo dokáže vytvoriť nielen na textile, ale aj na koži alebo papieri. Pri tomto spôsobe sa motív vyšíva buď priamo na produkt, alebo sa vytvorí aplikovaná výšivka. Tú už len stačí našiť alebo nalepiť na produkt.
Najefektívnejšou metódou je sieťotlač. Táto technológia prenáša motív na predmet pomocou tlačovej stierky a sieťotlačovej šablóny.
Zabúdať by sme však nemali ani na digitálnu potlač, ktorá je ideálnou voľbou pre zákazky v nižšom náklade.
Sieťotlač a digitálna potlač majú garantovanú odolnosť voči praniu do 40 stupňov Celzia.
Je len na vás, pre ktorú technológiu sa rozhodnete. Budovanie firemnej identity je v dnešnom svete nesmierne výhodné a teda ide o investíciu do budúcnosti.
Zvažujete potlač firemného oblečenia? Obráťte sa na profesionálov www.ganes.sk.
Autor: Robinson
Tento príspevok bol vytvorený 21.12.2023 a aktualizovaný 12.3.2024. Pozrite si ďalšie príspevky autora Robinson.