Úvod » Manažment » Manažment » Riadenie predajných síl » Motivovanie predajcov

Dôvody stimulovania predajných síl (predajcov):
– charakter práce – frustrujúca práca
– ľudská prirodzenosť – ľudia pracujú menej, ak nie sú dobre motivovaný
– osobné problémy

Model motivácie hovorí
– manažéri predaja musia vedieť presvedčiť predávajúceho, že predávajú viac
– manažéri predaja musia vedieť presvedčiť predávajúceho, že odmena za zvýšené pracovné výkony je úmerná zvýšenému pracovnému nasadeniu

Významnosť motivátorov
– finančné odmeny
– morálne odmeny
– predajné kvóty – škola vysokých, miernych, variabilných kvót
– doplnkové motivátory – spoločenské udalosti, predajné súťaže

5 komentárov “Motivovanie predajcov

  1. Motivovanie predajcov je kľúčové pre ich vysoký výkon a spokojnosť, čo priamo ovplyvňuje úspešnosť a ziskovosť podniku.

  2. Nie vždy; hoci finančné odmeny môžu byť silným motivátorom, iné formy, ako sú morálne odmeny alebo kariérny rast, môžu byť rovnako alebo dokonca účinnejšie v niektorých prípadoch.

  3. Mohli by byť tradičné metódy motivovania predajcov považované za zastarané v modernom digitálnom obchodnom prostredí?

  4. Ano, v rýchlo sa meniacom digitálnom prostredí môžu byť potrebné inovatívne a flexibilnejšie prístupy k motivácii, ktoré zohľadňujú nové pracovné modely a očakávania predajcov.

Poradňa

Potrebujete radu? Chcete pridať komentár, doplniť alebo upraviť túto stránku? Vyplňte textové pole nižšie. Ďakujeme ♥