Priamy marketing je interaktívny marketingový systém, ktorý využíva jedno alebo viaceré reklamné médiá na vytvorenie merateľnej odozvy resp. istej transakcie na akomkoľvek mieste. Toto miesto sa nazýva nelimitovaný priestor. Priamo komunikuje poskytovateľ produktu a klient (aj tzv. marketing priamych vzťahov). Ďalšie definície direct marketingu nájdete na stránke Definície direct marketingu.
Ciele direct marketingu
Cieľom priameho marketingu z hľadiska výrobcu je nájsť vhodných zákazníkov ochotných nakúpiť čo najviac výrobkov.
Využitie direct marketingu
Direct marketing využívajú všetky druhy organizácií nielen výrobcovia, ale aj služby poskytujúce organizácie, neziskové organizácie, organizácie na priemyselných trhoch.
Základné formy direct marketingu
Prehľad základných foriem direct marketingu nájdete na stránke Základné formy direct marketingu.
Druhy direct marketingu
Prehľad základných druhov direct marketingu nájdete na stránkeDruhy direct marketingu.
Autor: EuroEkonóm.sk
Tento príspevok bol vytvorený 23.4.2008 a aktualizovaný 14.11.2010. Pozrite si ďalšie príspevky autora EuroEkonóm.sk.