Copywriting je písanie úspešných textov. Copywriter musí text napísať tak, aby si čitateľa udržal, presvedčil a primäl k akcii skôr, ako nakúpi u konkurencie.
Ľudia na internete dlhé texty nečítajú, ale skôr prezerajú, jazdia po stránke očami a hľadajú nejaký záchytný bod, ktorý ich zaujme (nadpis, zvýraznenie, zarážku).
Správne webové texty
Správne texty na webe musia byť:
- stručné, jasné, výstižné
- atraktívne, osobité, originálne
- štruktúrované, členené
- gramaticky správne
- optimalizované pre vyhľadávače (SEO)
- mať kľúčové oznámenia zvýraznené
Autor: EuroEkonóm.sk
Tento príspevok bol vytvorený 20.3.2009. Pozrite si ďalšie príspevky autora EuroEkonóm.sk.
Prečo je copywriting dôležitý v online marketingu?
Copywriting je dôležitý, pretože pútavý a presvedčivý text dokáže efektívne komunikovať hodnotu produktu alebo služby potenciálnym zákazníkom. Pomáha pritiahnuť ich pozornosť, vyvolať záujem a motivovať k akcii, ako je nákup alebo prihlásenie sa na odber. Dobre napísaný obsah zlepšuje mieru konverzie a prispieva k posilneniu značky.
Vedie copywriting v online marketingu k prehnanej prezentácii alebo zavádzaniu zákazníkov?