Propagácia vo vyhľadávačoch dodnes zostáva jedným z najúčinnejších nástrojov na prilákanie cielených zákazníkov na web. Obrovské plus „ekologickej dopravy“, ktorá je zadarmo. Čím viac ľudí navštívi vaše stránky, tým vyššia je miera konverzie a pravdepodobnosť dosiahnutia požadovaného výsledku.
Vyhľadávacie roboty si váš zdroj skôr alebo neskôr nájdu, môže to ale trvať týždne či dokonca mesiace. Na urýchlenie indexovania sa preto odporúča pridať stránku do vyhľadávacích nástrojov pomocou špeciálnych služieb, pravidelne monitorovať tento proces a využívať ďalšie zdroje.
Ďalším z dobrých spôsobov, ako môžete docieliť lepšie výsledky hľadanosti, je zváženie a odstránenie negatívnych faktorov, ktoré sú najčastejším dôvodom opustenia vašej stránky.
Zastaraný dizajn odradí 94 % návštevníkov
Šaty robia človeka a nová sedačka obývačku. To isté však platí aj pre web. Jeho „oblečením“ je ale dizajn. A slová okolo 94 % nie sú prehnané. Takéto údaje boli získané v štúdii, v ktorej boli ľudia požiadaní o hodnotenie stránky, či je dôverujú alebo nie. 94 % respondentov uviedlo, že návrh bol zlý, a preto je dizajn stránky oveľa dôležitejší, ako si mnohí myslia.
Nezodpovedný prístup k výberu písma je istý spôsob, ako odradiť zákazníkov
Dizajn nie je len farba a obrázky. Od písma závisí jeho farba a farba pozadia, na ktorom bude jeho čítanie pre zákazníkov ľahké. Prísne pravidlá týkajúce sa písiem však neexistujú, čím je ale jednoduchšie, tým lepšie. Pokiaľ ide o veľkosť písma – pre nadpisy je lepšie zvoliť veľkosť 22, pre hlavný text – 14 alebo 12, menej určite nie. Našťastie to už dnes mnohé webové šablóny vyriešia za vás.
Text si však už musíte vymyslieť a napísať sami. Ak vám to ale náhodou robí problémy, dobrá SEO agentúra má profesionálnych copywriterov dosť.
Množstvo reklamy odrádza návštevníkov
Skutočnosť, že na vašich stránkach môžu byť reklamy, neznamená, že by mala byť všade. Nedávna štúdia ukázala, že ľudia dôverujú „tradičným“ druhom reklamy – v novinách, televízii, na billboardoch – viac ako bannerom na webe. Samozrejme, pre vás je to pohodlné a lacnejšie, no príliš veľa reklamy na webe zákazníka odradí.
Myslite na to a všetky negatívne faktory včas odstráňte, aby boli vaše nové začiatky a prekonanie krízy jednoduchšie.