Brandová reklama
Brandová (imidžová) reklama útočí na hlavy a srdcia ľudí. Je ťažko merateľná. Predpokladá, že produkty sú už dlhodobo známe. Brandovú reklamu je vhodné použiť vo vysoko konkurenčnom prostredí, v ktorom sú výrobky takmer zhodné, alebo v sektore, kde je cena výrobku príliš vysoká. Formy imidžovej reklamy:
- plošná reklama
- blogy
- nástroje / programy zadarmo
- súťaže
Výkonová reklama
Výkonová reklama pracuje so správaním ľudí. Je lacnejšia a efektívnejšia, ale nebuduje značku. Jedná sa o reklamu platenú za kliknutie (PPC) alebo vyžiadaný e-mailing. Výkonová reklama je zacielená na kľúčové slová. Nie je až tak dôležité, kto predáva, ale skutočnosť, že je produkt dostupný presne v okamihu, keď ho zákazník chce kúpiť.
Autor: EuroEkonóm.sk
Tento príspevok bol vytvorený 20.3.2009. Pozrite si ďalšie príspevky autora EuroEkonóm.sk.