(, EuroEkonóm.sk ,  3)

Copywriting je písanie úspešných textov. Copywriter musí text napísať tak, aby si čitateľa udržal, presvedčil a primäl k akcii skôr, ako nakúpi u konkurencie.

Ľudia na internete dlhé texty nečítajú, ale skôr prezerajú, jazdia po stránke očami a hľadajú nejaký záchytný bod, ktorý ich zaujme (nadpis, zvýraznenie, zarážku).

Správne webové texty

Správne texty na webe musia byť:

  • stručné, jasné, výstižné
  • atraktívne, osobité, originálne
  • štruktúrované, členené
  • gramaticky správne
  • optimalizované pre vyhľadávače (SEO)
  • mať kľúčové oznámenia zvýraznené

Autor: EuroEkonóm.sk

Tento príspevok bol vytvorený 20.3.2009. Pozrite si ďalšie príspevky autora EuroEkonóm.sk.

Už ste čítali?


Ekonomická poradňa

  1. Plavča

    Prečo je copywriting dôležitý v online marketingu?

  2. Gabriela

    Copywriting je dôležitý, pretože pútavý a presvedčivý text dokáže efektívne komunikovať hodnotu produktu alebo služby potenciálnym zákazníkom. Pomáha pritiahnuť ich pozornosť, vyvolať záujem a motivovať k akcii, ako je nákup alebo prihlásenie sa na odber. Dobre napísaný obsah zlepšuje mieru konverzie a prispieva k posilneniu značky.

  3. Jaroslav

    Vedie copywriting v online marketingu k prehnanej prezentácii alebo zavádzaniu zákazníkov?

Pridaj komentár