(, EuroEkonóm.sk ,  0)

Definícia internetového marketingu

Internetový marketing je využívanie služieb internetu na realizáciu či podporu marketingových aktivít.

Marketing na interneteon-line marketing – je kvalitatívne nová forma marketingu, ktorá môže byť charakterizovaná ako riadenie procesu uspokojovania ľudských potrieb informáciami, službami alebo tovarom pomocou internetu.

Marketing na internete je aplikácia internetu a príbuzných digitálnych technológií za účelom dosiahnutie marketingových cieľov.

Internetový marketing vs klasický marketing

Klasické médiá:

  • komunikácia one to many
  • text
  • zvuk
  • obraz

Nové médiá:

  • komunikácia one to many, ale aj komunikácia one to one
  • obojsmerná komunikácia
  • technológia je dostupnejšia (záznam, prenos, uchovávanie, zdieľanie)
  • každý sme potenciálne médiom, vydavateľom

Súvislosť www stránok a marketingu firmy

Webové stránky sú nástrojom marketingu. Webové stránky realizujú marketing firmy prostredníctvom prostredia Internetu:

  • Obchodné pobočky
  • Helplinka
  • Informačný servis
  • Vzorkovňa
  • Vývesné štítky
  • Firemný bulletin

Webové stránky sú cieľom marketingu. Webové stránky bez návštevnosti sú nanič. Musíme pre ne zabezpečiť marketingom cielenú návštevnosť.

Autor: EuroEkonóm.sk

Tento príspevok bol vytvorený 20.3.2009 a aktualizovaný 26.5.2016. Pozrite si ďalšie príspevky autora EuroEkonóm.sk.

Už ste čítali?


Pridaj komentár